استاندار کردستان:

وظیفه دولت تامین زیرساخت ها برای بخش خصوصی است

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۲:۴۷
کد خبر: ۹۲۹۷۷۲
وظیفه دولت تامین زیرساخت ها برای بخش خصوصی است
استاندار کردستان گفت: در کردستان ظرفیت های مطلوبی وجود دارد و وظیفه دولت تامین زیر ساخت ها و در نهایت سپردن اجرا به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در دیدار کارآفرینان و فعالان حوزه کارآفرینی استان با بیان اینکه متاسفانه تعداد کارآفرینان در کردستان کم است، افزود: برای توسعه پایدار در استان باید به سمت کارآفرینی حرکت کنیم و این امر با آموزش همگانی و فراگیر محقق می شود.

وی با بیان اینکه بنای دولت محدود کردن فعالیت دولت و سپردن امور به بخش خصوصی است، یادآوری کرد: همه توقع دارند دولت باید تمام کارها را انجام دهد و این تصور صحیح نیست.

مرادنیا لازمه توسعه استان را همت جمعی و سپردن امور به جوانان با انگیزه و دارای ایده دانست و گفت: در کردستان ظرفیت های مطلوبی وجود دارد و وظیفه دولت تامین زیر ساخت ها و در نهایت سپردن اجرا به بخش خصوصی است.

استاندار کردستان اظهار کرد: باید ظرفیت های استان به کشور معرفی شود و از تمامی فرصت ها به نحو صحیح و در زمان مناسب استفاده شود.

مرادنیا به مدیران دولتی تاکید کرد که از هر امکانی برای کمک به بخش خصوصی دریغ نکنند، چرا که کمک به بخش خصوصی کمک به رونق تولید و افزایش اشتغال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز