مدیر کل هواشناسی کردستان:

ارتفاعات کردستان سفید پوش شد/پیش بینی بارش برف و باران برای آخر هفته

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۰:۳۸
کد خبر: ۹۳۱۳۳۷
ارتفاعات کردستان سفید پوش شد/پیش بینی بارش برف و باران برای آخر هفته
مدیر کل هواشناسی کردستان گفت: بارش برف و باران که از بعد از ظهر دوشنبه در سراسر استان کردستان آغاز شده است و تا روز سه شنبه ادامه دارد و پیش بینی می شود که این روند در روز پنج شنبه تا اوایل هفته آینده ادامه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ گفت: ضمن اشاره به شرایط و وضعیت جوی حاکم بر این استان، بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان کردستان شده است تا بعد از ظهر امروز سه شنبه همچنان ادامه خواهد داشت.

رحیم صدیقی ادامه داد: ابری و مه آلود شدن هوا همراه با بارش برف و باران در استان کردستان از جمله پدیده های قابل ملاحظه از بعد از ظهر دوشنبه تاکنون بوده است و پیش بینی می شود که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر شاهد بارش قابل ملاحظه برف در ارتفاعات استان کردستان هستیم و پیش بینی می شود که این وضعیت امروز نیز ادامه داشته باشد و همزمان با آن نیز احتمال رعد و برق نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: با توجه به حجم مناسب بارش ها احتمال وقوع آب گرفتگی در بعضی از شهرهای استان کردستان دور از انتظار نیست و امیدواریم که پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با اشاره به عبور این سامانه بارشی از استان کردستان، یادآور شد:پیش بینی می شود که با عبور این سامانه بارشی از استان از شامگاه امروز سه شنبه به بعد، جوی آرام و پایدار برای روز چهارشنبه در سطح استان حاکم شود.

صدیقی با اشاره به احتمال ورود سامانه جدید بارشی به استان کردستان از روز پنج شنبه، عنوان کرد: موج بعدی بارندگی ها از روز پنج شنبه شروع شده و این روند تا اوایل هفته آینده باعث بارش برف و باران در استان کردستان می شود.

وی به شرایط و وضعیت دمای هوا در استان کردستان اشاره کرد و افزود: طی امروز و فردا دمای هوا در گرمترین ساعت در استان کردستان مربوط به سنندج خواهد بود که به ۱۶ درجه بالای صفر خواهد رسید و در سردترین ساعت نیز زرینه شاهد دمای منهای چهار درجه زیر صفر خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز