مدیر کل ورزش و جوانان کردستان:

ثبت نام در انتخابات فدراسیون دوومیدانی بر اساس نیاز این رشته در کشور بود/ دوومیدانی رشته ای فقیر در ایران

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۲:۳۰
کد خبر: ۹۳۱۶۵۵
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بنا بر نیازی که احساس شد تصمیم گرفتم در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کنم اما باید منتظر ثبت صلاحیت متقاضیان ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولائی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات دوومیدانی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه دوومیدانی در کشور ما بسیار فقیر است، گفت: امید است فرا رسیدن روزی را که رشته های شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی در کشورمان به جایگاه اصلی خود برسند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان که خود از ملی پوشان اسبق ایم رشته ورزشی بود، عنوان کرد: در گذشته با نبود تجهیزات و زیر ساخت ها ورزشکارانی به تیم ملی دعوت شدند و افتخاراتی را نیز کسب کردند اما امروزه کسب افتخار در حاشیه و توجه به حاشیه ها پر رنگ شده است.

او افزود: تمرینات دوومیدانی در گذشته با نبود تجهیزات در استان برگزار می شد اما امروزه تمام دغدغه هیات ها نبود پیست تارتان است که هزینه احداث آن 15 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

جولائی با بیان اینکه فعال سازی لیگ استانی بسیار می تواند به توسعه رشته های ورزشی کمک کند، گفت: هیات کنونی می تواند با کمک آموزش و پرورش و شهرداری به توسعه دوومیدانی در استان بسیار کمک کند.

جولائی که یکی از کاندیدا های انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیز است، گفت: بسیاری از ورزشکاران ملی پوش رکود نزده به مسابقات اعزام می شوند در حالی که ورزشکارانی نیز وجود دارند زحمات زیادی را برای ثبت رکود های خود متحمل می شوند و حتی دیده نمی شوند.

او در خصوص ثبت نام برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: بنا بر نیازی که احساس شد تصمیم گرفتم در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کنم اما باید منتظر ثبت صلاحیت متقاضیان ماند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: اگر صلاحیت بنده تایید شد، تبلیغات خود را در سطح کشور با قدرت آغاز خواهم کرد و اگر صلاحیت تایید نشد تا زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران احساس نیاز کند در این سنگر خدمت خوام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز