معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان اعلام کرد:

پرداخت ۱۷۰۰ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کردستانی

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۸:۱۱
کد خبر: ۹۳۴۲۶۱
پرداخت ۱۷۰۰ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کردستانی
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: کمیته امداد کردستان ۱۷۰۰ مورد کمک هزینه ازدواج به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.

 فرهاد کاظمی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه و هدیه ازدواج یکی از خدمات این نهاد برای مددجویان تحت حمایت است، گفت: در هشت ماهه نخست امسال برای پرداخت ۱۷۰۰ مورد کمک هزینه ازدواج سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: میانگین مبلغ دریافتی دختران خانواده‌های تحت حمایت سه میلیون تومان و برای پسران یک میلیون تومان است.

کاظمی گفت: با هدف تشویق به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، کمک هزینه ازدواج شامل ازدواج مجدد این دسته از مددجویان نیز خواهد شد و می توانند از بسته های تشویقی همچون ادامه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی و ادامه حمایت این نهاد از فرزندان آنها بهره مند شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان ضمن بیان اینکه تمامی این افراد قبل از دریافت هدیه ازدواج در کلاس‌ها و جلسات مشاوره پیش از ازدواج شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: این جلسات با هدف کمک به انتخاب درست، ازدواج موفق و در نهایت تحکیم بنیاد خانواده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال به پسران خانواده‌های تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد است که با هدف اشتغال زایی آنها بعد از ازدواج صورت می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز