به مناسبت هفته پژوهش؛

جلسه کارشناس ورزش بانوان شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۵۲۷۱
نشست تخصصی گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با کارشناسان ورزش بانوان شهرستان ها برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جاویدان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان با ارائه توضیحاتی در رابطه با سرپرستی تیم های ورزشی، همچنین در رابطه با نحوه تکمیل فرم های ارزیابی عملکرد و درصد رشد شهرستان ها در عملکرد سال 98 نسبت به سال 97 نمودند و کارشناسان ورزش بانوان شهرستان ها به بحث و تبادل نظر در مسائل مربوطه حوزه بانوان پرداختند.

جاویدان در ادامه افزود: تدابیری در جهت حضور کارشناسان ورزش بانوان شهرستان ها در ستاد برگزاری مسابقات مختلف کشوری و بین المللی اندیشیده شده است و علاقه مندان می توانند بعد از هماهنگی با حوزه ورزش بانوان در مسابقات حضور یابند.

فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در جمع کارشناسان ورزش بانوان شهرستان ها گفت: شما باید راهکارهایی را در جهت پیشرفت و پیشبرد حوزه ورزش بانوان بیابید چرا که امروزه بانوان قسمتی اعظیم از ورزش کشور را تشکیل داده اند.

خدایی رئیس هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی استان آذربایجان شرقی به برگزاری جشنواره کشوری چیله گجه سی در شهرستان تبریز خبر داد و حضور پرنگ و چشمگیر بانوان شهرستان ها در این جشنواره را خواستار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز