جهنم آزادی مهرام را به زانو در آورد/ پیروزی بلندقامتان کردستانی در هفته پنجم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۵:۱۹
کد خبر: ۹۳۶۱۷۲
جهنم آزادی مهرام را به زانو در آورد/ پیروزی بلندقامتان کردستانی در هفته پنجم
تیم خانه بسکتبال کردستان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور میزبان تیم پرقدرت مهرام بود و توانست این تیم را با نتیجه 66 بر 58 شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دور رفت رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال آقایان کشور روز جمعه 22 آذرماه با برگزاری دیدارهای هفته پنجم در سراسر کشور پیگیری شد.

بلندقامتان کردستانی در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال کشور راس ساعت 16 در سالن آزادی شهر سنندج میزبان تیم مهرام تهران به عنوان مدعی قهرمانی بودند و در نهایت این تیم را با نتیجه 66 بر 58 مغلوب خود کردند.

در این دیدار که تا اواخر کوارتر سوم این تیم تهرانی بود که پیشتاز میدان بود و با اختلاف زیاد می رفت تا بازی را به سود خود تمام کند.

در نیمه دوم کوارتر سوم بازیکنان تیم خانه بسکتبال کردستان با تشویق های طرفداران پرشور خود اختلاف امتیاز خود با تیم حریف را به حداقل رساندند.

در آغاز کوارتر چهارم بلندقامتان کردستانی توانستند از تیم میهمان خود پیشی بگیرند و در پایان این کوارتر با اختلاف هشت امتیاز بازی را به سود خود به پایان رساندند.

نماینده استان کردستان روز سه شنبه 26 آذرماه در تهران به مصاف تیم خانه فرهنگ می رود.

شایان ذکر است، در رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال کشور 25 تیم در دو گروه شمال(الف) و جنوب(ب) حضور دارند و به صورت رفت و برگشت در 26 هفته با یکدیگر دیدار خواهند کرد و در پایان این مرحله تیم های برتر به مرحله پلی آف صعود می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز