در ششمین رویداد فرهنگی هنری، آیین "شونشینی"؛

از ادیب سمنانی استاد پرویز حقیقت تجلیل شد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۳۹۲۱۹
از ادیب سمنانی استاد پرویز حقیقت تجلیل شد
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری ششمین آئین شونشینی ویژه شب‌های پائیز خبر داد و گفت: در این مراسم از پرویز حقیقت ادیب سمنانی "اولین رئیس آموزش استثنائی کشور و استاد ادبیات و شاهنامه خوان ، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: آیین شونشینی همراه با ادیب سمنانی با حضور شهردار سمنان، فرماندار، جمعی از مسئولین شهری و دوستداران ایشان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

وی در حاشیه اختتامیه ششمین شونشینی بیان کرد: این مراسم سنتی ویژه شب‌های پائیز و زمستان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با هدف اشاعه نشاط اجتماعی برای پنجمین بار در حالی برگزار شد که تجلیل از پیشکسوت و ادیب سمنانی پرویز حقیقت در سمنان یکی از محورهای این برنامه بود.

بابایی با بیان اینکه مجریان توانمند سمنانی توران ضمیری و محمدرضا طاهریان با گویش سمنانی این برنامه را اجراء کردند، اظهار داشت: در این آیین برنامه‌های متنوع و شادی شامل اجرای موسیقی توسط هنرمندان سمنانی ماشاءالله محقق، فرید بیطرف در تصنیف سمنان و توحیدی پور اجراء شد، همچنین بازیگران سمنانی ملیکا و هانا شیرازی و گروه هنری باران به سرپرستی علی شفائیان با بازیگری زیبای خود به زبان سمنانی نمایش اجراء کردند و روحیه نشاط و شادابی را به شهروندان تزریق کردند.

بابایی با اشاره به اینکه در این آیین از ادیب سمنانی استاد پرویز حقیقت با حضور جمعی از مسئولان شهری تقدیر به عمل آمد، تصریح کرد: در پایان، برای تقدیر از زحمات چندین ساله ایشان هدایایی به رسم یابود از سوی فرماندار، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان،جمعی از دوستداران ایشان و خانواده محترمشان به ایشان تقدیم شد.

عباس بابایی بیان کرد: هدف از تجلیل پیشکوستان فرهنگ و هنر اشاعه فرهنگ سپاسگذاری از هنرمندان و گرامیداشت کسانی است که در مسیر فرهنگ کهنسال این دیار گام بر می دارند. سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان یادآور شد: این آیین به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت معاونت پروشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان و موسسه فرهنگی هنری سمن بویان اجراء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز