عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ؛

مجلس نباید طرح‌محور باشد / اقتصاد صادرات محور با درآمد پایدار تقویت شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۴:۴۰
کد خبر: ۹۴۱۷۵۴
مجلس نباید طرح‌محور باشد /  اقتصاد صادرات محور با درآمد پایدار تقویت شود
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ درصد بودجه سال آتی معادل ۱۹۷ هزار میلیارد تومان از مالیات پیش‌بینی شده است.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی افزود: رقم کلی بودجه سال آتی ۲ هزار میلیارد تومان است که یک‌هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان آن بودجه دولتی است.

وی اظهار داشت: بودجه سال آتی ۲۰۰ هزار میلیارد تومان کسری دارد این جبران این رقم باید با نگرش و منطق صحیح بررسی شود تا به اقشار آسیب‌پذیر فشار وارد نشود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: فرآیند قانونگذاری در کشور نواقصی دارد و  ۱۲ هزار قانون  موجود حجم بالایی است که در بسیاری موارد مشکل آفرین می‌شود.

مقدسی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نباید طرح‌محور باشد بلکه باید بیشتر لوایح را در دستور کار نمایندگان قرار دهد تا از تصویب قوانین نتایج اثربخش به دست آید. 

وی گفت: باید لوایح درست تنظیم کرد و این لوایح از سوی دولت با مشارکت کارشناسان و اهل فن به خانه ملت ارایه شود تا قوانین در اجرا با نقص مواجه نباشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: منطق اقتصادی می‌گوید با حذف صفر صورت مسئله در مشکلات مالی و پولی پاک نمی شود بلکه باید اقتصاد صادرات محور با درآمد پایدار تقویت شود.

مقدسی اظهار داشت: حذف صفر از پول ملی نیازمند رعایت موارد زیادی است و باید سایر عوامل در کنار این مهم رعایت شوند تا از اثرات روانی حذف صفر جلوگیری به‌عمل آید و فضای بسته اقتصادی تغییر کند تا شکوفایی اقتصادی شکل بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز