امینی سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان مرکزی:

هیئت های نظارت شورای نگهبان عملکردی فارغ از اعمال سلیقه جناحی داشته باشند / عملکرد هیئت های اجرای پسندیده و مورد قبول بود

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۰:۴۱
کد خبر: ۹۴۲۰۸۴
هیئت های نظارت شورای نگهبان عملکردی فارغ از اعمال سلیقه جناحی داشته باشند / عملکرد هیئت های اجرای پسندیده و مورد قبول بود
سخنگوی شورا ی اصلاح طلبان استان مرکزی گفت: هیئت های اجرایی استان به تفکیک شهرستان ها نظر خود را در مورد کاندیدا های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند. همانگونه که در رسانه ها اعلام شد ، هیئت اجرایی اراک و دیگر شهرستان های استان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. این عملکرد نشان دهنده این است که نهاد های بر آمده از دل مردم جهت گیری و نگاه سیاسی خاصی ندارند.

به گزارش برنا از اراک ، اسدالله  امینی در گفتگو با برنا   افزود : شاید هر کدام از اعضای تیم اجرایی گرایش سیاسی خود را داشته باشند اما این گرایش ها باعث اعمال سلیقه در رای نهایی ایشان نشده و با پیش فرض تایید صلاحیت افراد توسط مردم و با رای مردم وظایف خود را انجام داده اند.

 امینی در ادامه گفت : می توان این عملکرد را بیانگر اصل برائت افراد در امور داوری دانست که نگاهی بسیار پسندیده و مورد قبول است. به همین دلیل از فرمانداران و هیئت های اجرایی تشکر و قدردانی می کنیم.

 وی اظهار داشت : انتظار می رود که هیئت های نظارت شورای نگهبان نیز عملکردی فارغ از اعمال سلیقه جناحی داشته باشند و اصل برائت آحاد نامزد های انتخاباتی را رعایت کنند مگر آنکه توسط مراجع ذی صلاح خلاف آن اثبات شود.

 این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود : روشن تر آنکه هیئت های نظارت با استناد به نظرات نهاد های قانونی مردم را در این خصوص قانع کنند که صلاحیت قانون گذاری و نشستن در جایگاه نماینده مردم  در تمامی افراد نیست. در این صورت است که اعمال سلیقه سیاسی و جهت گیری خاص سیاسی کنار رفته و قانون ملاک خواهد بود.

 او گفت : در دیگر سو در شرایط فعلی کشور، نیازمند حضور اقشار مختلف و تمامی افراد واجد شرایط در پای صندوق های رای هستیم. 

امینی اظهار داشت : تمامی جهان منتظر است تا بداند ایرانیان جابجایی قدرت و گردش نخبگان را با چه روشی اعمال می کنند، صندوق های رای یا روشی دیگر؟ کدامیک به نظر شما پسندیده است؟ 

سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان مرکزی در پایان گفت : هیئت های نظارت نشان خواهند داد که ایرانیان با صندوق های رای نخبگان خود را در جایگاه قانون گذاری می نشانند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز