دو برابر شدن سهام بورس خراسان رضوی و شمالی

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۹:۵۹
کد خبر: ۹۴۲۷۱۷
دو برابر شدن سهام بورس خراسان رضوی و شمالی
مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: ۱۱هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال سهام در بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حسین خدا دوست،مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی، گفت: آذر ماه امسال ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال در بورس خراسان رضوی معامله شد در حالی که آبان ماه امسال یک میلیون و ۶۶ هزار سهم به ارزش پنج هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال در این بورس معامله شده بود.

او ادامه داد: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهم در آذر ماه امسال ۵۴۵ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال محاسبه شد و شاخص کل قیمت در پایان دوره ۳۵۳ هزار و ۹۹۷ بود.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: تعداد خریداران در آذر ماه امسال ۳۹ هزار و ۲۳۶ نفر و تعداد کارگزاری‌ها  ۶۰ ایستگاه معاملاتی بوده است.

خدادوست افزود: در این مدت همچنین ۱۴ ساعت دوره آموزشی برای ۵۱۶ نفر در بورس استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی برگزار شد.

او ادامه داد: تعداد شرکت‌های استانی در بورس استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی در آذر ماه امسال ۱۳ مورد و ارزش بازاری آن‌ها ۲۱۹ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال بود.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت:  مجموعاً در سه ماهه سوم امسال، پنج میلیون و ۹۹۹ هزار سهم به ارزش ۲۸ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال در این بورس معامله شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز