رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

صادرات چهارصد هزار دلاری محصولات شرکت کیمیا رزین به نقاط مختلف دنیا

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۶:۱۶
کد خبر: ۹۴۶۸۰۷
صادرات چهارصد هزار دلاری محصولات شرکت کیمیا رزین به نقاط مختلف دنیا
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: چهارصد هزار دلار انواع محصولات شیمیایی امسال از شرکت کیمیا رزین اراک به نقاط مختلف جهان صادر شد.

به گزارش برنا از اراک ، محمدرضا حاجی‌پور ، افزود: این محصولات صادراتی  ضد یخ، متیل استات، مونواتیلن گلایکول، کربن اتیلن گلایکول و هیدروکربن سبک و سنگین را شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: محصولات شیمیایی شرکت کیمیا رزین اراک به کشورهای ترکمنستان، پاکستان، عراق، مالزی، سوریه، ترکیه، امارات و هند صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه شرکت کیمیا رزین اراک به عنوان یکی از ۲۳ صادرکننده برتر استان مرکزی در سال گذشته معرفی شده است، بیان کرد: این واحد تولیدی سال گذشته نیز بیش از ۸۰۰ هزار دلار انواع محصولات شیمیایی به نقاط مختلف جهان صادر کرده است.

حاجی‌پور اظهار داشت: مواد اولیه تولید محصولات شیمیایی شرکت کیمیا رزین اراک متالون، اسید استیک، بوتانول و بازیافت گلیکول  است که بخش عمده‌ای از آن از پتروشیمی شازند و بقیه از دیگر پتروشیمی‌های کشور تامین می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت کیمیا رزین اراک از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در ناحیه صنعتی شهید بابایی شازند آغاز کرده و صادرات این واحد تولیدی نیز از سال ۱۳۸۳ کلید خورده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بازگشت ارز به دلیل نبود زیرساخت‌های بانکی و کمبود سرمایه در گردش را از مهم‌ترین مشکلات این واحد تولیدی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز