سارق پالت‌های کاشی در میبد دستگیر شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۴:۳۲
کد خبر: ۹۴۸۷۴۹
سارق پالت‌های کاشی در میبد دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق پالت‌های کاشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سید محمد طاهر موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی شکایت تعدادی از متصدیان صنف کاشی فروش مبنی بر سرقت از اموال آن‌ها در معابر شهرستان میبد، کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و در نهایت با بازبینی دوربین‌های مدار بسته و انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی توانستند هویت سارق را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

او افزود: متهم پس از روبه رو شدن با مدارک و مستندات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به ارتکاب ۴ فقره سرقت از معابر در محدوده کاشی فروشی‌های شهر ستان میبد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به اینکه سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، به متصدیان اصناف توصیه کرد: به منظور پیشگیری از سرقت، اموال خود را در معابر و روبروی مغازه‌ها رها نکرده و در انبار با نگهبان و ضریب امنیتی و حفاظتی بالا نگهداری کنند.

سارقان اموال اتباع خارجی در دام قانون

سرهنگ هادی رسایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: پس از یک سری تحقیقات میدانی ماموران پلیس موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی وحین فروش اموال مسروقه طی هماهنگی با مقام قضائی درعملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

او افزود: این عملیات در پی کسب خبری مبنی بر سرقت اموال ۳ توریست در برفخانه طزرجان از سوی افرادی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ هادی رسایی ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به سرقت ۳ عدد کوله پشتی حرفه‌ای کوهنوردی، ۳ عدد کیسه خواب ضد آب، ۳ عدد کپسول گاز کوچک، کفش و دیگر تجهیزات تخصصی کوهنوردی و یک عدد گوشی تلفن همراه هوشمند اعتراف کردند.

 رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: اقدامات صورت گرفته از طریق نمایندگی وزارت امور خارجه استان یزد با اتباع خارجی مذکور اعلام و از کشف اقلام سرقتی آن‌ها را مطلع کردیم که همگی صحت اقلام موصوف را تایید و از این عملکرد پلیس ایران ابراز خرسندی و رضایت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز