رئیس هیات عنوان کرد؛

اداره کل ورزش و جوانان حمایت های خوبی از اسکواش داشته است

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۸:۰۸
کد خبر: ۹۵۱۹۰۱
اداره کل ورزش و جوانان حمایت های خوبی از اسکواش داشته است
رئیس هیات استان مرکزی گفت: نبود اسپانسر مهمترین مشکل اسکواش استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سوسن طوفانی با اشاره به حضور دو تیم مردان و زنان استان در لیگ برتر کشوری اسکواش، افزود: در این خصوص اداره کل ورزش و جوانان حمایت های خوبی از تیم های ما داشته است، اما موفقیت و استمرار حضور در لیگ های برتر نیازمند حمایت اسپانسرهای مالی است.

طوفانی تصریح کرد: استان مرکزی یکی از استعدادخیزترین استان های کشور در زمینه اسکواش شناسایی شده و علاقه و اقبال کودکان و نوجوانان و بدنبال آنها خانواده ها از این رشته رو به فزونی دارد. قطعا اسکواش در استان مرکزی پس از گذشت زمان مطلوب و اجرایی شدن برنامه های ما می تواند در بخش قهرمانی افتخارات زیادی را برای استان به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به رتبه دوم هیات استان مرکزی در بین هیات های اسکواش کشور در سال 97 افزود: امسال جهت ارتقای سطح ورزشکاران استان، نسبت به همکاری با یک مربی پاکستانی اقدام کردیم.

دبیر شورای فنی فدراسیون اسکواش در پایان، از برگزاری مسابقات جام فجر اسکواش در اواسط بهمن ماه در رشت خبر داد و گفت: هم اکنون نزدیک به 100 ورزشکار سازمان یافته در رشته اسکواش در استان مرکزی فعالیت دارند که البته گران بودن تجهیزات این رشته در عدم استقبال علاقه مندان تاثیر زیادی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز