علی سینا منشازاده ، قهرمان مسابقات پاراجهانی تیروکمان:

برای کسب طلای پاراالمپیک توکیو تلاش می‌کنم/ ورزشکاری که مشکل مالی داشته باشد، تمرکز ندارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۳:۴۲
کد خبر: ۹۵۲۳۹۸
برای کسب طلای پاراالمپیک توکیو تلاش می‌کنم/ ورزشکاری که مشکل مالی داشته باشد، تمرکز ندارد
قهرمان مسابقات پاراجهانی تیروکمان گفت : در حال حاضر اردوهای پی در پی را می‌گذرانم و خودم را برای مسابقات پاراالمپیک توکیو ژاپن و کسب مدال طلا در این مسابقات آماده می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی سینا منشازاده ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برنا در کیش گفت : با توجه به قهرمانی در مسابقات پاراجهانی هلند و کسب سهمیه حضور در مسابقات پاراالمپیک توکیو که حدود هشت ماه دیگر برگزار می‌شود در حال حاضر مشغول آماده سازی برای حضور قدرتمند در این مسابقات هستم.

وی افزود: طبق تصمیم کمیته ملی پاراالمپیک و هماهنگی با سازمان ورزش و تفریحات سالم کیش، پنج اردوی آماده سازی را به دلیل آب و هوای مناسب و آرامش موجود در جزیره، در کیش خواهم داشت که البته یکی از این اردوهارا به مدت ۲۰ روز برگزار کردم که الحق و النصاف سازمان ورزش کیش برای برپایی این اردو از نظر اسکان، تغذیه، ترانسفر و در اختیار گذاشتن محل تمرین سنگ تمام گذاشت.

قهرمان مسابقات پاراجهانی تیروکمان ادامه‌ داد : پس از پایان اردوهای تدارکاتی‌ام در کیش از اردیبهشت سال آینده اردوهای پایانی را در شمال خواهم گذراند چرا که اب و هوای توکیو بین ۳۰ تا ۳۵ درجه و با رطوبت ۸۰ و با شهرهای شمالی مطابقت دارد.

منشا زاده حمایت معنوی مسولین را مناسب ، اما درباره حمایت مالی اینگونه توضیح داد: حمایت در‌حد برگزاری اردوی تدارکاتی است، اینکه مسوولین اردهایمان را حمایت و هماهنگی می کنند جای تقدیر دارد اما ورزشکار هم زندگی شخصی دارد و نیازمند مالی است. ورزشکار اگر بهترین اردو را برگزار کند. اما درکنارش مشکل مالی گریبانش را بگیرد، نمی تواند تمرکز کافی را بر روی تمریناتش داشته باشد.

گفتنی است علی سینا منشا زاده در سال جاری علاوه بر قهرمانی مسابقات پاراجهانی هلند چهارمرتبه قهرمان مسابقات کشوری تیروکمان ایران در رقابت با افراد سالم شده است. وی هشت ماه دیگر بایستی در مسابقات پاراالمپیک توکیو ژاپن شرکت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز