سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی:

سروش فرهادیان رئیس ستاد اصلاح طلبان شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۴:۳۲
کد خبر: ۹۵۴۰۰۴
سروش فرهادیان رئیس ستاد اصلاح طلبان شد
اصلاح طلبان استان مرکزی نخستین ستاد استانی جبهه اصلاحات در کشور را تشکیل دادند.

به گزارش برنا از اراک سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: در آخرین جلسه شورا، مجوز تشکیل ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان استان مرکزی در انتخابات مجلس یازدهم با اکثریت قاطع آرا صادر و «سروش فرهادیان» به عنوان رئیس ستاد انتخاب شد.

اسداله امینی افزود: اولین ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان کشور را در استان مرکزی به ریاست یک فرد حرفه ای و مورد اعتماد نخبگان جریان اصلاحات و مردم تشکیل دادیم تا مواضع خود را بصورت عیان فریاد زنیم که در دفاع از حق انحصاری تعیین سرنوشت ایران توسط مردم جدی هستیم و کوتاه نمی آییم. اکنون زمان انتخاب مسوولان است که با تایید صلاحیت نخبگان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با سلایق متفاوت در مدت زمان باقیمانده شرایط را برای انتخاباتی پرشور فراهم کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اصلاح طلبان با تشکیل شورای استانی اصلاحات و انتخاب فریبا آباقری به عنوان یک زن اصلاح طلب به عنوان رئیس، تنها شورایی را در کشور تشکیل دادند که ریاست آن با یک زن است و از دو ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.همچنین این شورا پیشقدم در تشکیل نخستین ستاد انتخابات استانی اصلاحات در کشور است که با انتخاب سروش فرهادیان به عنوان رئیس ستاد پیشتازی در جریان اصلاح طلبی برای استفاده از همه ظرفیت ها و جلوگیری از هرگونه فرصت سوزی احتمالی را حفظ کرده است.

وی همچنین گفت: این شورا با اقدام های پیاپی خود برای بازگشت به عرصه انتخابات و با وجود شرایط دشوار استان مرکزی،  پیام خود را مشخص و روشن تر از پیش به جامعه و مسوولان داده است .

امینی گفت: سروش فرهادیان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان استان مرکزی در انتخابات مجلس یازدهم ، در ۲۰ سال گذشته از مسوولان ارشد ستاد انتخابات اصلاح طلبان در استان مرکزی و کشور بوده و یک فرد عملیاتی رشد یافته در فضای اصلاح طلبی اصیل و از فرزندان جنبش دانشجویی سرافراز ایران است.

امینی ادامه داد: ماموریت آقای فرهادیان تشکیل ستاد اصلاحات و استفاده از فرصت انتخابات در هرجایی است که اصلاح طلبان نامزدی برای شرکت در انتخابات داشته باشند.امیدواریم مانند گذشته با کمترین امکانات بهترین عملکرد ممکن را در ستاد استان مرکزی شاهد باشیم .

امینی افزود: در شرایطی که نسبت به رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان به شدت معترض هستیم اما عزم خود را برای استفاده از کم ترین ظرفیت ها و فرصت های احتمالی که ممکن است پیش بیاید جزم کرده ایم و مجوز تشکیل ستاد اصلاح طلبان را صادر کردیم. 

حال در این بین آنانی که با تیغ رد صلاحیت ها و نظارت استصوابی از فراگیری تلاش های انتخاباتی اصلاح طلبان در استان می کاهند، خود باید پاسخگوی عدم استقبال از صندوق ها در حوزه هایی باشند که اصلاح طلبان در آنجا گزینه ای ندارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز