برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌های زندانیان در سنندج

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵:۱۲
کد خبر: ۹۵۴۱۵۸
برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌های زندانیان در سنندج
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سنندج امسال ۱۲ دوره آموزشی برای خانواده‌های زندانیان در سنندج برگزار شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ احمدی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج با بیان اینکه ۳۶۵ خانواده تحت پوشش این انجمن هستند، گفت: این افراد با ۷۰۰ عائله تحت پوشش از حمایت‌های نقدی و غیرنقدی، مستمری ماهیانه و کلاس‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

او از پرداخت ۱۹۸ میلیون تومان مستمری ماهیانه به خانواده‌های زندانیان در ده ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود: این مستمری در ابتدای هرماه بر اساس تعداد عائله به حساب سرپرست خانواده‌ها واریز می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در طول امسال ۱۲ دوره آموزشی برای خانواده‌های زندانیان در سنندج برگزار شده است، گفت: در این دوره‌ها ۹۰۰ نفر از همسران و فرزندان زندانیان در دوره‌های مختلف مهارت‌های اساسی زندگی، آموزش‌های بهداشتی و درمانی، پیشگیری از اعتیاد و طلاق، تاب آوری و مهارت‌های فرزندپروری شرکت کردند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و ۶۰۰ مورد خدمات مشاوره‌ای فردی و گروهی در زمینه‌های مختلف تحصیلی، شغلی، خانوادگی و قضائی به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش ارائه داده است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تجلیل و توزیع چند مرحله سبد کالا به خانواده‌های زندانیان تا پایان سال‌جاری انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز