رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان:

مقدمه‌های حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در حال تدارک است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۰:۲۶
کد خبر: ۹۵۴۲۰۰
مقدمه‌های حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در حال تدارک است
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: مقدمه‌های حضور شور مردم استان سمنان در پای صندوق‌های رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند در حال تدارک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری در نشست کمیته بازرسی و نظارت بر انتخابات استان در دفتر معاونت عمرانی استانداری سمنان افزود: مردم ایران اسلامی همواره در رویدادهای مهم سیاسی و انتخابات با حضور منسجم و پرشور در پای صندوق‌های رای، ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.
وی خاطر نشان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و اعضای ستاد انتخابات و مسئولان مربوط با تمام توان و با حفظ امانتداری برای حُسن انتخابات سالم و پرشور در دوم اسفند تلاش خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: ستاد انتخابات استان امانتداران واقعی برای برگزاری پرشور انتخابات خواهند بود.
فخری گفت: هیات بازرسی انتخابات در استان سمنان براساس شاخص‌ها از هیات‌های موفق در کشور است که تاکنون رویه‌های اصولی و قانونی را به خوبی اجرا کرده است.
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: حوزه‌های شهرستانی هیات بازرسی و نظارت بر روند انتخابات در استان سمنان با تمام تلاش وظایف خود را انجام می‌دهد و هماهنگی خوبی بین مسئولان در روند برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز