دبیر سمن وصال پایدار:

نقش تاثیرگزار سمن ها در مردمی شدن برنامه های دهه فجر

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۵:۵۱
کد خبر: ۹۵۴۷۹۶
نقش تاثیرگزار سمن ها در مردمی شدن برنامه های دهه فجر
گورکانی بیان کرد: امسال باتوجه به اربعین امیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید فعالیت‌هایی متفاوت با سال گذشته انجام دهیم و بر همین اساس با استفاده مناسب از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می توان به سمت مردمی شدن برنامه‌ها پیش رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،مرضیه گورکانی دبیر سمن وصال پایدار در گفتگو با برنا عنوان کرد: دهه فجر یک فرصت مناسبی است که جوانان بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و تداوم دهنده راه امام راحل و شهدا باشند.

دبیر سمن وصال پایدار عنوان کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سربیشه برنامه های مختلفی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه ایام الله دهه فجر بیان کرد: کارگاه آموزشی با محوریت آسیب های اجتماعی در روستاهای چاهخو و کسراب با مدرسی آقای دکتر مصطفی حسینی و  شب شعر با موضوع انقلاب و سردار سلیمانی در این ایام مبارک برگزار می گردد.

گورکانی در انتها خواستار دخیل کردن سمن‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال شد و افزود: امسال  باتوجه به اربعین امیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید فعالیت‌هایی متفاوت با سال گذشته انجام دهیم و بر همین اساس با استفاده مناسب از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد میتوان به سمت مردمی شدن برنامه‌ها پیش رویم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز