دبیر سمن راویان نسل نو شهرستان طبس:

رساندن صحیح پیام انقلاب به نسل جوان در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۸:۲۲
کد خبر: ۹۵۶۰۳۷
رساندن صحیح پیام انقلاب به نسل جوان در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرد
مددی عنوان کرد: هدف از برگزارى جشن‌هاى دهه مبارک فجر، نباید فقط جنگ شادى و خنداندن مردم باشد، بلکه هدف رساندن پیام‌ها و دستاوردهاى انقلاب در قالب‌ هاى هنرى و فرهنگى، به مردم و به‌ ویژه نسل جوان باشد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجید مددی دبیر سمن روایان نسل نو شهرستان طبس با بیان اینکه رویکرد انقلاب اسلامی یک رویکرد مردم سالاری بود، عنوان کرد: سیاست اصلی حوزه سازمان های مردم نهاد بهره گیری از مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر و ایفای نقش پشتیبانی توسط جوانان می باشد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت مردم عزیز بخصوص جوانان ایران به پیروزی رسید و مشارکت مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر قطعاً به غنای آن خواهد افزود.

مددی گفت: در عصر کنونی به واسطه هجمه عظیم فرهنگی دشمنان نسبت به باورها و اعتقادات مردم، لازم و ضروری است تا متولیان امور فرهنگی بخصوص جوانان در راستای خنثی سازی فشار دشمنان در جهت زدودن انحرافات و خرافات گام بردارند.

دبیر سمن راویان نسل نو با تاکید به ایام الله دهه فجر بیان داشت: این دهه به ‌عنوان یکى از مناسبت‌هاى ملى - مذهبى ما ظرفیت‌هاى بالقوه‌اى دارد که مى توان با برنامه‌ ریزى خوب و مناسب ضمن بالفعل رساندن آن ظرفیت‌ها بهترین بهره را نیز جهت تحقق آرمان‌هاى انقلاب از این دهه انجام داد.

مددی عنوان کرد: هدف از برگزارى جشن‌هاى دهه مبارک فجر، نباید فقط جنگ شادى و خنداندن مردم باشد، بلکه هدف باید این باشد که پیام‌ها و دستاوردهاى انقلاب در قالب‌ هاى هنرى و فرهنگى، به مردم و به‌ ویژه نسل جوان رسانده شوند.

برگزارى جشن‌  آوای انقلاب در شهرستان طبس با  با هدف زنده کردن یاد و خاطره شهیدان این‌ راه و تجدید عهد و میثاق با آرمان‌هاى آن‌ها است.برگزارى این جشن‌ با مشارکت حداکثرى مردم است، چراکه اعتقاد راسخ داریم با حضور مردم بود که شاهد به ثمر نشستن انقلاب بودیم و دستگاه‌هاى دولتى برآمده از انقلاب مردمى هستند.

دبیر سمن روایان نسل نو در انتها افزود: جشن بزرگ آوای انقلاب 11 بهمن ماه در سالن ورزشی زغال سنگ طبس با حضور هنرمندان کشوری برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز