سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک :

تمام بازیکنان با نظر شخص من جذب تیم شده اند / مقابل خوشه طلایی سه بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداشتیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴:۳۲
کد خبر: ۹۵۶۲۶۲
تمام بازیکنان با نظر شخص من جذب تیم شده اند / 
 مقابل خوشه طلایی سه بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداشتیم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پیروزی در برابر خوشه طلایی ساوه از اهمیت زیادی برای تیم ما برخوردار بود و می توانستیم با اختلاف گل بیشتری این تیم را شکست دهیم.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی پس از برتری دو بر یک تیمش در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، با اظهار رضایت از عملکرد شاگردانش افزود: در ابتدا از عوامل مختلفی که در چند روز اخیر زحمات زیادی برای آماده سازی زمین چمن ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک داشتند تشکر می کنم و انصافاً زحمات زیادی برای این موضوع کشیده شد.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی، کاملاً توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی را هم بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم و متاسفانه در صحنه ای که دو دفاع ما هماهنگ نبودند به حریف پنالتی دادیم که خوشبختانه این پنالتی تبدیل به گل نشد. در ادامه با صحبتی که با بازیکنان داشتیم، تیم از نظر روحی تقویت شد و توانستیم به پنالتی دست پیدا کرده و گل اول بازی را به ثمر برسانیم.

خطیبی ادامه داد: در نیمه دوم تیم خوشه طلایی بازی را خوب آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی تیم ما را تحت فشار قرار داد اما، در ادامه ما می‌توانستیم بعد از زدن گل دوم، با زدن گل های بیشتر و اختلاف بیشتری به پیروزی دست پیدا کنیم، البته در دقایق پایانی هم یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد.

وی اظهار کرد: در این دیدار سه بازیکن خوب خودمان را هم در اختیار نداشتیم که این موضوع کار را برای چینش ترکیب اصلی تیم برای ما سخت کرده بود.

خطیبی در پاسخ به این سوال که با چه انگیزه ای از لیگ برتر به لیگ دسته اول و شهر اراک آمده است، اظهار کرد: واقعیت این است که دوست دارم جایی کار کنم که شرایط مهیا باشد. تبریز شهر من بود و سخت بود از فوتبال این شهر جدا شوم، موقعیت هایی هم برای حضور در لیگ برتر داشتم اما با استخاره ای که داشتم به اراک آمدم و هدف من این بود که با حضور در اراک، یک یادگاری برای مردم این شهر به جای بگذارم و آن صعود به لیگ برتر است.

خطیبی افزود: به هیچ عنوان برای تفریح و خوش گذرانی به اراک نیامده‌ام و از روز اول تمرکز ما بر روی مسائل فنی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص جذب بازیکنان جدید در این تیم گفت: تمام بازیکنان از جمله بهاربند با نظر شخص من جذب تیم شده اند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهم در این مسائل کسی در کار من دخالت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز