در دهه فجر سالجاری افتتاح و کلنگزنی می شود:

بیش از هزار و ۶۱۴ طرح بالغ بر سه هزار و ۶۹۸ میلیارد تومان / رکورد پروژه های زیرساختی شکست

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۵:۴۶
کد خبر: ۹۵۷۴۰۲
بیش از هزار و ۶۱۴ طرح بالغ بر سه هزار و ۶۹۸ میلیارد تومان / رکورد پروژه های زیرساختی شکست
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان کرد: همزمان با دهه فجر امسال بیش از هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۹۸ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صبح امروز نشست خبری سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و عابدی معاون اقتصادی استاندار با موضوع پروژه های دهه فجر برگزار شد.

سید کمال الدین میرجعفریان  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان کرد: همزمان با دهه فجر امسال بیش از هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۹۸ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

وی، تعداد طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی را هزار و ۴۵۹ مورد اعلام کرد و گفت: برای این پروژه‌ها بالغ بر دو هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از این میزان ۹۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و هزار و ۵۶۵ میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی تأمین شده است.

155 طرح بالغ بر هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان

 

میرجعفریان همچنین به کلنگ زنی ۱۵۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: از این رقم نیز ۶۳۶ میلیارد تومان منابع دولتی و ۵۲۲ میلیارد تومان نیز تسهیلات دولتی و سرمایه گذاری خواهد بود.

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی، عنوان کرد: از مجموع پروژه‌های این دهه افتتاح ۹۴ پروژه با رقم ۱۷۸ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۱۲ طرح و پروژه با اعتبار ۱۱۳ میلیارد تومان نتیجه مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: بالغ بر ۵۸ درصد جمعیت بهره مند از این پروژه‌ها جمعیت روستایی هستند.

میرجعفریان با بیان اینکه عمده این پروژه‌ها در بخش راه و شهرسازی با ۱۳ پروژه و ۳۲۸ میلیارد تومان اعتبار خواهد بود، یادآورشد: این پروژه‌ها شامل احداث باند دوم، جاده روستایی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی می‌شوند.

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۴۷۲ پروژه گاز رسانی با اعتبار ۳۸۲ میلیارد تومان در این دهه خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۸۵ مورد افتتاحی و ۸۴ پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بهره برداری از ۸۷ پروژه آبخیزداری طی این دهه، افزود: علاوه بر این در دهه فجر امسال ۱۰۰ پروژه آبخیزداری در استان کلنگ زنی می‌شود.

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز