استاندار سمنان :

مردم ، محور اصلی در نظام جمهوری اسلامی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۰:۳۶
کد خبر: ۹۵۹۲۹۶
مردم ، محور اصلی در نظام جمهوری اسلامی هستند
استاندار سمنان گفت: مردم ، محور اصلی برای تعیین و حق سرنوشت کشور در نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های گرمسار و آرادان در سالن جلسات دانشگاه پیراپزشکی آرادان افزود: دهه مبارک فجر که به تعبیر امام راحل، انفجار نور بود، را خدمت مردم ایران عزیز اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
وی خاطر نشان کرد: ایام دهه مبارک فجر فرصتی است که کار بزرگی که ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی رقم زد را مرور کنیم و تدوام وحدت و انسجام ملت اسلامی ایران، زمینه توسعه در این کشور را هموارتر می‌کند.
استاندار سمنان ادامه داد: از عوامل ایجاد انقلاب اسلامی در ایران، وابستگی نظام شاهنشاهی به قدرت‌های استعماری و گسترش فساد در بین کارگزاران این رژیم بود.
آشناگر اضافه کرد: اسلام به عنوان دینی که برای اجتماع، اقتصاد و فرهنگ در جامعه برنامه دارد ، در قبل از انقلاب به حاشیه رفته بود و دین مبین اسلام ضد طاغوت است.
وی تصریح کرد: رهبری نظام جمهوری اسلامی، شخصیت کاریزما بوده و امام راحل مورد اقبال تمامی اقشار جامعه بودند.
استاندار سمنان گفت: عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ، نقش و حضور اقشار مردم بود و‌ روحانیون، بازاریان ، کارگران، دانشجویان ، نیروهای نظامی و ...در مبارزه‌های انقلابی نقش آفرینی کردند.
آشناگر با بیان اینکه، مردم در هشت سال دفاع مقدس از خاک ایران و کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، افزود: در سال‌های گذشته ملت ایران در مقابل فشارهای خارجی و تحریم ها با عزت و سربلندی مقاومت نمود.
وی خاطر نشان کرد: محور اصلی در نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و مردم حق مشارکت، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی دارند.
وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و همواره مشارکت مردم استان در انتخابات بیشتر از آمار کشوری بوده است.
استاندار سمنان تصریح کرد: حفظ بی‌طرفی رکن مهم برای برگزاری انتخابات در کشور است و دولت در برگزاری این رویداد مهم سیاسی ، قانون را ملاک می‌داند.
استاندار سمنان تصریح کرد: در دور دوم تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، ۵۰ نامزد دیگر به میدان انتخابات برگشتند و صلاحیت این افراد احراز شد که این امر در رقابت نامزدها و مشارکت اقشار مردم در انتخابات تاثیر گذار است.
وی تصریح کرد: ایستادگی در مقابل دشمنان ، تکلیف است و لازم است تا مردم را بیش از پیش به مقاومت تشویق‌ کنیم و بی تردید یکی از رویکردهای مهم برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می باشد.
استاندار سمنان با بیان اینکه، زمینه اعمال حق خودمان را از مردم نگیریم و این حق در پای صندوق رای به ارمغان می‌آید، گفت: تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات یک اصل مهم است.
آشناگر اضافه کرد: مردم ایران قدرشناس هستند و آحاد جامعه تمام‌قد ، قدردان زحمات خدمتگزاران خود هستند.
استاندار سمنان تصریح کرد: ۵۰ درصد صنایع استان در گرمسار قرار دارد و آرادان در بخش کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید این ظرفیت‌ها به طور مستمر برای اشتغال پایدار فعال شود.
آشناگر گفت: حفظ اشتغال و حذف موانع تولید در تمامی نقاط استان به خصوص گرمسار و آرادان در دستور کار است و جذب جمعیت در غرب استان در سال‌های گذشته مطلوب بوده است.
استاندار سمنان با بیان اینکه، دستاورد نظام و دولت در سال‌های گذشته در شهرستان‌های گرمسار و آرادان مطلوب بوده است، گفت: توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در تمامی نقاط استان با جدیت در دستور کار است.
آشناگر همچنین با بیان اینکه ، بیش ۱۰۰ قلم کالا از استان سمنان به نقاط مختلف جهان صادر می‌شود، گفت: گرمسار از شهرستان‌های صادرات‌محور استان است.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز