سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک :

مربیان ایرانی زیادی شایستگی هدایت تیم ملی را داشتند

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۱:۴۲
کد خبر: ۹۶۲۰۵۹
مربیان ایرانی  زیادی شایستگی هدایت تیم ملی را داشتند
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در دیدار با سپیدرود رشت استحقاق کسب هر سه امتیاز بازی را داشتیم.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی در پایان دیدار تیمش در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل سپیدرود در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار تیم سپیدرود صرفا برای کسب یک امتیاز وارد زمین شده بود و همان گونه که مشاهده کردید در طول ۹۰ دقیقه توپ و میدان در اختیار ما بود، اما متاسفانه با شرایط جوی موجود و بی‌دقتی نتوانستیم به  پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: مطمئنا دو امتیازی که در این دیدار از دست دادیم را در هفته‌های آینده جبران خواهیم کرد.

خطیبی در خصوص وضعیت داوری بازی گفت: قضاوت داور در این بازی اشکالی که باعث رقم خوردن نتیجه شود نداشت، اما دروازه‌بان تیم سپیدرود با اتلاف وقتی که انجام داد باید چندین کارت زرد می گرفت، البته داور می‌ بایست وقت اضافه بیشتری برای نیمه دوم محاسبه می کرد.

وی در خصوص غیبت میثم مجیدی در این بازی گفت: میثم آسیب دیده بود و امیدواریم برای بازی‌های آینده بتوانیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: من به شخصه موافق انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی بودم و معتقدم مربیان ایرانی شایسته زیادی می‌توانستند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند. در عین حال به تصمیم گرفته شده احترام می گذارم و برای همکار خودم اسکوچیچ در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم تیم ملی با این مربی بتواند بار دیگر به جام جهانی صعود کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز