شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ؛

بهمن‌ماه نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت آگاه ایران است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۸:۵۰
کد خبر: ۹۶۲۵۹۲
بهمن‌ماه نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت آگاه ایران است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم این استان را برای راهپیمایی افتخارآفرین ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراخواند و تاکید کرد: بهمن‌ماه نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت آگاه ایران است.

به گزارش برنا از اراک ، در این بیانیه آمده است:  ۲۲ بهمن ماه روز حرکت در مسیر روشن انقلاب اسلامی و راه هدایت گرانه امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی و فرصتی برای سنجش حرکت انقلاب اسلامی و هموار کردن مسیر آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی و انسانی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزوده است: انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده توانست با تمسک به مکتب رهایی بخش اسلام و توکل به حضرت حق و تبعیت خردمندانه از جایگاه رفیع امامت و ولایت در چهار دهه پرفراز و نشیب، مملو از افتخارات بی بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آکنده از مجاهدت‌های به یاد ماندنی، هجمه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذارد.
بیانیه ادامه داده است: اکنون در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

بیانیه می‌افزاید: اینک با اوج گرفتن پیشرفت‌ها و رشد و تعالی؛ ایران در  پنجمین دهه از حیات پر برکت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به سمت قله های"عزت و افتخار و اقتدار" حرکت می‌کند و درآستانۀ طلوع چهل ودومین بهار فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پژواک پیام این انقلاب با در نوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، به گوش میرسد.

بیانیه ادامه داده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با تبریک فرارسیدن بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کندتا یکبار دیگر با حضور با شکوه ضمن ابراز وفاداری به آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر با ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه‌ای تجدید پیمان وحدت کلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه ی ظهور برسانند.
مراسم جشن انقلاب در شهر اراک، از ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه‌شنبه در میدان شهداء همراه با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی آغاز و راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن راس ساعت ۱۰ صبح در مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلای بیت المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه، همراه با سخنرانی "حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد " امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز