ورزشکاران و جوانان استان سمنان آماده حماسه‌آفرینی دوباره در انتخابات هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۴:۴۵
کد خبر: ۹۶۶۱۰۳
ورزشکاران و جوانان استان سمنان آماده حماسه‌آفرینی دوباره در انتخابات هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ورزشکاران و جوانان همیشه در صحنه استان به امید افزایش بیش از پیش اقتدار اسلامی برای مشارکت پرشور در انتخابات لحظه شماری می کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی با دعوت از جامعه ورزش و جوانان استان برای حضور حداکثری در انتخابات 2 اسفندماه 98 اظهارداشت: ورزشکاران و جوانان انقلابی و ولایتمدار پرچمدار حرکت و نشاط بخشی در جامعه هستند و در انتخابات آتی نیز این شور و حرکت با شرکت حداکثری در عرصه انتخابات، جلوه دیگری از تعهد و وفاداری این دو قشر مهم و بزرگ ایران عزیز به منصه ظهور در خواهد آمد.
وی با تاکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی همواره با شور و شعور سیاسی و با تعقل برای پایداری نظام جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و حماسی شرکت کردند، ادامه داد: جوانان ایران از نسل غیور مردان ،شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند و برای عزت و اقتدار این دیار سرافراز در انتخابات پیش رو در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
جانعلی افزود: انتخابات پیوند جداناشدنی مردم و مسوولان را دوچندان می کند و باید در انتخابات 98 آحاد جامعه برای خلق حماسه وارد صحنه شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه درصد بالایی از جمعیت استان براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن از قشر جوان هستند که برای امید به آینده ای بهتر در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت، گفت: اینجانب از عموم مردم به ویژه جوانان هوشیار و بانشاط و ورزشکاران سرافراز، باغیرت و پرتلاش استان سمنان دعوت می کنم که با حضور در پای صندوق های رای در روز جمعه 2 اسفندماه حماسه ای دیگر بیافرینند و باردیگر عزم و اراده ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز