طلسم معاونت امورفرهنگی و جوانان شکسته شد:

مهدی قناد به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد / گفتمان سازی شعار جوان باوری و جوان یاوری باید اولویت باشد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸:۴۴
کد خبر: ۹۶۸۹۵۸
مهدی قناد به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد /  گفتمان سازی شعار جوان باوری و جوان یاوری باید اولویت باشد
طی حکمی از سوی حسن عزیزی، مهدی قناد به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل معرفی شد.
در این حکم آمده است:
جناب آقای مهدی قناد

با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، نظر به تعهد ، تخصص و تجربه ای که در جنابعالی سراغ دارم ، به استناد مصوبه کمیسیون منابع انسانی به موجب این حکم بعنوان "سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل " تعیین می گردید.

انتظار دارم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در استان، تلاش و برقراری تعامل سازنده با مدیران، کارکنان و صاحب نظران در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و برنامه های اداره کل به منظور عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب در چارچوب گفتمان سازی شعار جوان باوری و جوان یاوری در جامعه مبتنی بر اهم اولویت کاری مشروحه زیر موفق و موید باشید.

1- مطالعه و پژوهش در حوزه‌های راهبردی امور جوانان به منظور بازشناسی و تبیین مسائل و نیازهای گوناگون جوانان و ارائه راهبردهای مناسب برای حل مسائل آنان و هماهنگی مطالعات کاربردی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب تدوین سند راهبردی جوانان استان.

2- شناسایی، نظارت، حمایت ، تقویت و رتبه بندی تشکل‌های غیردولتی جوانان.

3- شناسایی فعالیت‌های قابل واگذاری دستگاه‌های اجرایی به تشکل‌ها و سازمان‌های غیردولتی جوانان با همکاری مراجع ذیربط.

4- بررسی عملکرد و میزان اثربخشی فعالیت‌های دستگاه های اجرایی مرتبط با امور جوانان و برنامه ریزی مناسب مبتنی بر آن.

5- ساماندهی و نظارت بر مراکز خدمات مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی جوانان در چارچوب ترویج و تسهیل ازدواج آسان،آگاهانه،بهنگام و پایدار جوانان و تحکیم بخشی به بنیان خانواده.

6- طراحی و مدیریت برنامه‌های استانی ویژه و فرابخشی و الگو‌سازی فعالیت‌های مرتبط با امور جوانان با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط.

7- ساماندهی فعالیت‌های فراغتی نسل جوان متناسب با مقتضیات دوره جوانی در جهت سازندگی کشور و رفع محرومیت های فرهنگی و اجتماعی جوانان در مناطق شهری و روستایی.

8- ارائه شیوه‌های مناسب برای استفاده بهینه از استعدادها و توانایی‌های جوانان و بهره‌گیری بیشتر از امکانات و منابع دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط.

9- برگزاری منظم،موثر و هدفمند جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها در چارچوب ارتقای شاخص های فرابخشی جوانان.

10- ساماندهی و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی ورزشی استان بر اساس مفاد نظام نامه فرهنگی ورزشی وزارت .

 

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز