رئیس دانشکده علوم پزشکی؛

یک زن کرونا مثبت در ساوه ایزوله شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۶۹۲۰۵
یک زن کرونا مثبت در ساوه ایزوله شد
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: یک خانم که از اتباع کشور افغانستان و مقیم ساوه است، با مثبت بودن نتایج آزمایش ها و احراز ابتلا به کروناویروس تحت مراقبت های ویژه درمانی و ایزوله قرار گرفت.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر عباس نیکروش  گفت: این فرد مبتلا به کرونا، 78 سال سن دارد و اکنون در بیمارستان شهید مدرس ساوه تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

وی اظهار داشت: در بررسی ها معلوم شد که این بیمار اخیرا سابقه سفر به شهر قم داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پیرو تماس های مکرر شهروندان ساوجی و درخواست برای اطلاع از آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کروناویروس در ساوه و زرندیه، لازم است اعلام کنم که تنها مورد شناسایی شده و مثبت ابتلا به این بیماری، این خانم اهل کشور افغانستان است و مردم نیز اخبار درست را در این رابطه صرفا از دانشکده علوم پزشکی دریافت کنند و به شایعات در مورد تعداد افراد مبتلا اهمیت ندهند.

دکتر نیکروش از شهروندان خواست در خانه های خود بمانند و با پرهیز از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها به خصوص مناطقی که شدت این بیماری بیشتر است، نسبت به خودمراقبتی و رعایت موازین بهداشتی با حساسیت رفتار کنند.

وی همچنین در خصوص شلوغی بازار ساوه به خصوص در ساعات بعداظهر، تاکید کرد: این گونه تجمع ها رفتاری خطرآفرین است و توصیه می کنیم شهروندان ملزومات مورد نیاز خود را از فروشگاههای محل زندگی خود تهیه کنند و از حضور در مکان های شلوغ شهر بپرهیزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز