کارفرمایان چهارمحال وبختیاری با قوانین تامین اجتماعی آشنا شدند

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۴:۰۷
کد خبر: ۹۷۰۹۵۰
کارفرمایان چهارمحال وبختیاری با قوانین تامین اجتماعی آشنا شدند
دوره آموزشی رابطین بیمه ای کارگاههای چهارمحال وبختیاری به همت اداره کل تامین اجتماعی و با حضور نمایندگان کارفرمایان و نمایندگانی از کانون انجمن های صنفی کارفرمایی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون سراسر استان به منظور آشنایی آنان با قوانین مقررات سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به ضرورت آشنایی رابطین بیمه ای با قوانین و مقرارت تامین اجتماعی و اینکه برخی چالشها و مشکلات پیش رو در حوزه تامین اجتماعی ناشی از عدم  اطلاع مخاطبان از قوانین و مقررات و ضوابط موجود است، گفت: وجود بیش از 12هزار کارگاه فعال در استان زمینه را برای برگزاری چنین همایشی جهت آشنایی با ضوابط بیمه ای بواسطه تسهیل فرآیند ها و نحوه دسترسی به خدمات سازمان تامین اجتماعی در حوزه کارفرمایی را فراهم کرده است.

غلامرضا محمدی با تأکید بر شناسایی و احصاء مسائل و مشکلات حوزه کارفرمایی و برنامه ریزی در رفع آنها گفت: آشنایی هرچه بیشتر کارفرمایان و بیمه شدگان با قوانین و حقوق متقابل ، روند ارائه تعهدات را تسریع و تسهیل و رضایتمندی ارباب رجوع را بیشتر می کند .

وی افزود:تامین اجتماعی طی سالهای اخیر اقدامات گسترده ای در راستای استقرار دولت الکترونیک انجام داده است و بهره برداری از سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری و نیز توسعه زیرساخت های اطلاع رسانی و تعامل متقابل با مخاطبین از جمله این اقدامات است که امید است با این رویکرد، امور بیمه ای  مخاطبان تسریع و تسهیل شود.

وی، با ارائه گزارشی از عملکرد تامین اجتماعی استان ، تامین منابع لازم جهت انجام تعهدات کوتاه و بلندمدت را از محل حق بیمه دانست و تصریح کرد: با تعامل و همراهی موثر کارفرمایان، هیچ کارگاهی از لحاظ بدهی به سازمان تامین اجتماعی، تعطیل یا تعلیق نشده و از سویی دیگر ضمن پیگیری حقوق بیمه شدگان، همراهی با کارفرمایان در جهت پایداری  اشتغال و رونق تولید و انجام تعهدات نسبت به سازمان و بیمه شدگان، محقق شده و تداوم دارد.

در پایان این کارگاه نیز پانل پرسش و پاسخ با حضور مدیر کل ،معاون بیمه ای و کارشناسان تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات کارفرمایان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز