مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبرداد؛

بیمار مبتلا به کرونا در محلات از بیمارستان مرخص شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۵:۴۲
کد خبر: ۹۷۰۹۸۸
بیمار مبتلا به کرونا در محلات از بیمارستان مرخص شد
نخستین بیمار مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان به بهبودی دست یافت و از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر بابک نامغ گفت: این بیمار پس از شناسایی در قرنطینه قرار گرفت و درمان وی در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان آغاز شد.
وی بیان کرد: این بیمار پس از یک هفته انجام اقدامات درمانی به بهبودی کامل رسید و سلامت خود را بازیافت و با حال مساعد از بیمارستان مرخص شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات با بیان اینکه مردم از بیماری کووید ۱۹ ترس نداشته باشند،  اظهار داشت: تشخیص به موقع بیماری کرونا در درمان این بیماری تاثیرگذار است.
وی همکاری شهروندان محلات با شبکه بهداشت را قابل تقدیر بیان کرد و گفت: کاهش مراجعه مردم به اورژانس بیمارستان سبب کاهش تجمع در این بخش و افزایش رسیدگی به بیماران مشکوک به کرونا و کنترل این بیماری شد.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا ویروس در محلات گزارش نشده،  افزود: پزشکان متخصص، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان 
امام خمینی (ره) این شهرستان مانند رزمندگان خط مقدم جنگ، در راستای  درمان بیماران بی وقفه تلاش می‌کنند.
نامغ با اشاره به تشکیل گروه های سه نفره بازرسی از صنوف آزاد و دولتی در محلات ادامه داد: یک واحد عرضه قلیان و یک باب مسافرپذیر در آب گرم این شهرستان به دلیل تخلف از تعطیل کردن این واحدها مهر و موم شد.
وی تصریح کرد: با همکاری مردم محلات برگزاری مراسم عروسی و عزاداری به دلیل مقابله با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان لغو شده استت.
  مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات  گفت: با موافقت امام جمعه این شهرستان  نماز جماعت در مساجد به مدت یک هفته و نماز جمعه این هفته شهرستان  برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد:کارگاه های آموزشی از سوی کارشناسان بهداشت برای کارکنان ادارات برگزار شد و شهرداری نیز به منظور مقابله با بیماری کرونا، ضدعفونی تمام اماکن عمومی، سرویس‌های بهداشتی عمومی، تاکسی‌ها و پایانه‌های مسافربری را در دستور کار قرار داده است.
نامغ هدف از تعطیلی‌ها را حفاظت شهروندان در مقابل بیماری کرونا دانست و افزود: اعضای خانواده‌ها در تعطیلات در منزل بمانند و از حضور در مکان‌های شلوغ و مراسم پرجمعیت پرهیز کنند.
وی تاکید کرد: مردم به پیام‌های بهداشتی و توصیه‌های متخصصین که از مراجع رسمی صادر می‌شود، عمل کرده و از توجه به شایعات استرس‌زا در فضای مجازی پرهیز کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات یادآور شد: شستن اصولی و مکرر دست‌ها، ضدعفونی کردن سطوح و وسایل که نحوه انجام آن ساده و در دسترس است، مهمترین راهکار برای مقابله با بیماری کرونا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز