فرماندار اراک؛

شهرداری آمادگی کافی برای ضدعفونی ادارات را دارد

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۲:۱۹
کد خبر: ۹۷۱۱۱۶
شهرداری آمادگی کافی برای ضدعفونی ادارات را دارد
فرماندار اراک گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا مکلف به گندزدایی و ضدعفونی روزانه در یک تا ۲ نوبت هستند.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاری گفت: شهرداری اراک در راستای گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی در چند روز گذشته تاکنون اقدام‌های خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد و این نهاد آمادگی کافی برای ضدعفونی ادارات و سازمان‌های مختلف را نیز دارد.

وی بیان کرد: مبنای ضدعفونی دستگاه‌های اجرایی بیشتر کلر است تا الکل و آموزش‌های لازم در خصوص موارد ضدعفونی و بهداشت فردی به ادارات از سوی مرکز بهداشت ارایه شده است.

فرماندار اراک ادامه داد: آموزش، اقدامات پیشگیرانه و افزایش آگاهی جامعه نسبت به این ویروس  بسیار  مهم است و مردم شهرستان اراک در روزهای اخیر همکاری خوبی در راستای مقابله با این ویروس داشته و در بازرسی‌های صورت گرفته، خیابان‌ها خلوت شده است و خیلی از مردم نکات مورد نظر را رعایت می‌کنند.

بختیاری اظهار داشت: مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان اراک همه تلاش خود را برای ارایه خدمت به مردم به کار گرفته‌اند و افراد مشکوک به این ویروس را غربالگری و در صورت نیاز به بیمارستان‌ها ارجاع می‌دهند.

وی عنوان کرد: بحث مرزبان زیستی (تست تب سنج در ورودی شهر) در شهرهای استان مرکزی در نشست قرارگاه پدافند زیستی این استان پیشنهاد شده که یک اقدام خوب است و باید انجام شود.

فرماندار اراک اضافه کرد: پرنده فروشان بنا به مصوبه پدافند زیستی استان مرکزی باید تعطیل شوند و تدابیر لازم نیز برای ورود زندانیان چه زندانیان جدید و چه زندانیانی که از مرخصی به زندان برمی‌گردند اندیشیده شده و این افراد باید در قرنطیه به سر برند.

وی تاکید کرد: با همکاری و رعایت بیش از پیش موارد بهداشتی به طور قطع این بیماری مهار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز