جایگاه‌های سوخت بوشهر آماده اجرای دستور العمل جدید

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۷۱۵۵۲
جایگاه‌های سوخت بوشهر آماده اجرای دستور العمل جدید
جایگاه‌های توزیع سوخت بوشهر آماده‌اند به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا دستور العمل سوختگیری به دست کارکنان جایگاه را اجرا کنند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر،گفت: بر حسب دستور شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ما هم در نامه‌ای به جایگاه‌های سوخت اعلام کرده‌ایم که تا اطلاع بعدی، فرایند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت باید به دست کارکنان جایگاه صورت گیرد.

مهرداد بیوکی افزود: کارکنان برای انجام این خدمت اجازه گرفتن هیچ گونه وجهی را ندارند.

او ادامه داد: با توجه به تعداد کم کارکنان و شلوغی برخی جایگاه‌ها از مردم می‌خواهیم حوصله به خرج دهند تا عملیات سوختگیری انجام گیرد. البته اگر رانندگان می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی سوختگیری کنند، خودشان این کار را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر همچنین با اشاره به اینکه بیشتر جایگاه‌های سوخت خصوصی هستند، بیان کرد: از جایگاه‌داران خواسته‌ایم نازل‌ها، صفحه کلیدها، سرویس بهداشتی و … به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت کنند و وسایل بهداشتی مورد نیاز مانند دستکش و ماسک را در اختیار کارکنان قرار دهند.

در استان بوشهر ۶۷ جایگاه توزیع بنزین و نفت گاز (گازوئیل) و ۳۵ جایگاه سی ان جی فعالیت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز