علیرغم تذکرات شفاهی و کتبی:

پنج واحد عرضه کننده قلیان پلمب شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲:۳۶
کد خبر: ۹۷۲۸۱۷
پنج واحد عرضه کننده قلیان پلمب شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از ممنوعیت عرضه و استفاده از قلیان در قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌های استان به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: پنج واحد عرضه کننده قلیان پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی اکبر حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به مطالبات عمومی شهروندان، شیوع ویروس کرونا و استفاده مشترک مشتریان از ابراز و وسایل قلیان، برابر دستور دادستان استان به تمامی متصدیان واحدهای صنفی قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌ها در سطح استان ابلاغ شد تا اطلاع ثانوی استفاده و عرضه هر گونه قلیان به مشتریان ممنوع است.

وی گفت: در راستای اجرایی شدن این طرح، ماموران پلیس اماکن شهرستان بیرجند با همکاری و گشت مشترک اداره بهداشت در مرکز استان، طرح نظارت بر سفره‌خانه‌های شهرستان بیرجند را با هماهنگی مقام قضایی به مرحله اجرا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در این طرح از ۲۳ واحد صنفی سفره‌خانه‌ سنتی بازدید و در این راستا به متصدیان ۱۸ واحد صنفی تذکر و از آنان تعهد کتبی گرفته شد همچنین پنج واحد صنفی متخلف علیرغم تذکرات شفاهی و کتبی که رعایت نکرده بودند با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری با اعزام ۳۷ اکیپ گشت کنترلی ماموران اماکن شهرستان بیرجند، طرح مبارزه با عرضه قلیان در سطح منازل مسکونی و واحدهای زیرزمینی اجرا و در این راستا تعداد ۷۰ واحد پلمب و تعطیل شده است همچنین در مناطق نمونه گردشگری بند "امیرشاه" و بند "دره" با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان بیرجند، تعداد ۱۸ واحد سفره‌خانه سنتی به دلیل عرضه قلیان پلمب شدند.

این مقام انتظامی گفت: این ابلاغ به تمامی صنوفی که اقدام به عرضه قلیان می‌کنند، انجام شده است و در صورت رعایت نکردن ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی و تخلف از سوی آنان واحد صنفی با دستور قضایی پلمب خواهد شد و به شهروندان نیز توصیه می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز