استاندار؛

شرایط شیوع کرونا در استان مرکزی تثبیت شده است / حضور در منزل همچنان مورد تاکید است

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۸:۰۱
کد خبر: ۹۷۴۷۳۲
استاندار مرکزی گفت: اوضاع استان در شیوع بیماری کرونا باتوجه به شرایط افزایشی در برخی استان‌های دیگر، وضعیت باثبات‌تری دارد اما حضور در منزل همچنان مورد تاکید است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استانی بود که ویروس کرونا در آن مشاهده شد اوضاع و احوال در استان ثبیت شده و احتمال روند افزایش این بیماری در استان در ایام پیک، امری طبیعی است.

وی ادامه داد: تثبیت روند شرایط استان با مشارکت و همکاری مردم با مسوولان، تصمیمات ستاد مقابله و زحمات و تلاش‌های پرستاران، پزشکان و کادر درمان در بیمارستان‌ها حاصل شده‌ است.

استاندار مرکزی پیک شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی را ظرف یک تا ۲ هفته آینده عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود این استان در پیک شیوع بیماری نسبت به استان‌های مشابه از شرایط قابل قبول‌تری برخوردار باشد.

آقازاده خاطرنشان کرد: امید است این بیماری را هرچه زودتر شکست دهیم.

وی با یادآوری برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی استانداران با وزیر کشور گفت: در این نشست آمار فوتی‌ها، بستری‌ها، بیماران مشکوک به ویروس کرونا و مشکلات استان‌ها مطرح و پیشنهادهایی به وزیر کشور ارایه و مقرر شد این پیشنهادها جمع آوری و در نشست شورای امنیت ملی مطرح شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بحث اختیارات منطبق با واقعیت‌های موجود در هر استان از جمله پیشنهادهای مطرح شده در این نشست بود تا با توجه به شرایط استان‌ها تصمیمات اتخاذ و اختیارات واگذار شود.

آقازاده گفت: مقرر شد جمع بندی‌های این نشست ظرف روزهای آینده پس از مشورت با ریاست جمهوری و دولت به استان‌ها ابلاغ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز