فرماندار ساوه عنوان کرد؛

دلیل تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایجاد انگیزه در کادر درمانی بود

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۵:۲۶
کد خبر: ۹۷۵۱۶۶
فرماندار ساوه دلیل تغییر در مدیریت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان را اقدامی انگیزشی برای کادر درمانی، پزشکان و پرستاران و همچنین ارتقای شاخص ها به خصوص برای مواجهه با بیماری کرونا عنوان کرد.

به گزارش برنا از اراک ، علی میرزایی گفت: اتخاذ این تصمیم در شرایط کنونی درست بود زیرا تقویت مدیریت مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان که از کانون های ابتلا محسوب می شود،‌ یک ضرورت است.

وی افزود: تغییر مدیریت در راس دانشکده علوم پزشکی یک شوک مثبت و برای بهبود شرایط بود و در چنین احوالی، تامین سلامت شهروندان برای ما مهمترین اولویت محسوب می شود.

وی گفت: رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه، فردی توانمند از نظر سوابق علمی و کاری است و امیدواریم منشاء تحولات مثبت برای شهرستان باشد.

گفتنیست عصر امروز (یکشنبه 18 اسفند) با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دکتر «مهدی مصری» که از نیروهای شاغل در بیمارستان بقیه الله اعظم تهران بود به ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه منصوب و از خدمات و تلاش های دکتر «عباس نیکروش» رئیس سابق این دانشکده قدردانی شد.

رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه در بدو ورود به این شهر از بیمارستان شهید مدرس محل قرنطینه افراد مبتلا یا مشکوک به کرونا بازدید و روند فعالیت ها را مورد بررسی قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز