ثبت‌نام طرح مسکن ملی در استان کرمانشاه

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۲:۱۱
کد خبر: ۹۷۵۲۲۵
ثبت‌نام طرح مسکن ملی در استان کرمانشاه
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت‌نام مرحله دوم ثبت‌نام طرح مسکن ملی در استان از روز دوشنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۰ صبح خبر داد و گفت : این ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در ثبت‌نام مرحله اول ۶۰ درصد از متقاضیان واجد شرایط بودند و امروز در راستای تکمیل سهمیه استان برای ۴۰ درصد باقیمانده نام‌نویسی انجام می‌شود.

او کل سهمیه استان کرمانشاه از طرح مسکن اقدام ملی و طرح بازآفرینی شهری را ۱۲ هزار اعلام کرد و گفت : از این تعداد ۶ هزار خانه در شهر کرمانشاه ساخته می‌شود و بقیه را در شهرستان‌های دیگر تحویل متقاضیان می‌دهیم.

شریفی با اشاره به اینکه متراژ واحد‌ها حدود ۸۵ متر است گفت: متقاضی در ابتدای شروع پروژه حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان را در یکی از بانک‌های استان واریز و از همان بانک هم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به صورت تسهیلات دریافت می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه زمان اتمام پروژه و تحویل واحد‌ها به متقاضیان را ۲ ساله عنوان کرد و افزود: قیمت تمام شده آپارتمان از متقاضی گرفته می‌شود و هیچ سودی از آن‌ها دریافت نمی‌شود.

او در خصوص جانمایی و تهیه زمین‌های پروژه هم گفت: در شهر کرمانشاه تقریبا کار جانمایی و تهیه زمین‌ها به پایان رسیده و همچنین در شهرستان‌ها هم زمین‌ها را در اختیار بنیاد مسکن قرار داده‌ایم تا بعد از ثبت‌نام کار‌های اجرایی آن‌ها آغاز شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن TEM.MRUD.IR مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز