سرپرست روابط عمومی‌ دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

پویش «نوروز در خانه می‌مانیم» در حال گسترش است

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۳:۰۷
کد خبر: ۹۷۸۰۱۹
پویش «نوروز در خانه می‌مانیم» در حال گسترش است
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: «نوروز در خانه می‌مانیم» عنوان پویشی است که با هدف مدیریت ویژه برنامه‌های ایام نوروز با همراهی سمن‌ها، رسانه‌های جمعی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حال گسترش است.

به گزارش برنا از اراک ،  یاسر قربانی  افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شروع موج سوم این ویروس در ایام عید، این پویش با هدف جلب نظر مردم و هم استانی  ها راه اندازی شده تا اصلی‌ترین عامل مقابله با ویروس که قطع زنجیره انتقال است، محقق شود.

وی اظهار داشت: این اقدام برای پیشگیری از گسترش ویروس و حفظ سلامتی مردم، صورت گرفته و به همین خاطر از مردم تقاضا می‌شود برای پیشگیری از شیوع ویروس و سرایت آن، ضمن پیوستن به این پویش در خانه‌های خود بمانند و به جز در مواقع ضروری از خانه خارج نشوند.

 سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پویش نوروز در خانه می مانیم می‌کوشد اهمیت همکاری هر شهروند در برنامه‌های پیشگیرانه به‌ منظور کاهش سرعت همه‌گیر شدن ویروس کرونا را برجسته کند و تکالیف هر فرد در رعایت بهداشت عمومی و اهمیت حضور نداشتن در اماکن عمومی را گوشزد کند.

قربانی افزود: گفتمان‌سازی هدفمند برای بهبود احساس مسئولیت هر شهروند در قبال کرونا هدف نهایی این پویش است و از همه اقشار جامعه و لایه‌های مختلف مردم درخواست می‌شود با تولید محتوای موثر به این پویش پیوسته و با ماندن در منزل در نوروز مسئولان را در مدیریت و مهار این بیماری کمک کنند.

وی اظهار داشت: مرکز بهداشت استان مرکزی نیز از نیمه بهمن ماه پویش «نه به دست دادن و روبوسی» را کلید زده که با شیوع ویروس کرونا توانست در مدت کوتاهی سطح مناسبی از اطلاع رسانی را ایجاد کند و مفید واقع شود.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پویش «نه به خروج از منزل» نیز در پنج اسفندماه در استان مرکزی با همکاری مردم آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز