۵۶ نفر مشکوک به کرونا در روند پایش مسافران ورودی به خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۶:۴۱
کد خبر: ۹۸۰۰۲۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۵۶ نفر مشکوک به کرونا در روند پایش مسافران شناسایی و برای ارزیابی به مراکز درمانی ارجاع داده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدرحیم شهریاری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۵۶ نفر مشکوک به کرونا در روند پایش مسافران شناسایی و برای ارزیابی به مراکز درمانی ارجاع داده شده‌اند.

وی اظهار داشت: ۶۵۸ نفر روز از داوطلبان هلال احمر استان در این طرح همکاری داشته‌اند و اقدامات امدادگران با شناسایی افراد مشکوک در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین از ۱۳ اسفند ۹۸ تاکنون بیش از ۲۶۹ هزار نفر آموزش‌های همگانی و هشدارهای لازم را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه جا به جایی افراد در مسیرهای بین شهری شناسایی مبتلایان به کرونا را دشوار کرده است و باعث شیوع این بیماری می‌شود از شهروندان خواستاریم از دید و بازدیدها و مسافرت‌های نوروزی خودداری کنند.

شهریاری با بیان اینکه در خانه ماندن و رعایت مسایل بهداشتی بهترین گزینه برای مقابله با کرونا است گفت: علیرغم تلاش مسوولان تاکنون افراد زیادی در استان گرفتار این ویروس شده‌اند که تنها همکاری مردم می‌تواند سیر مبتلایان را نزولی کند.

وی اظهار داشت: توصیه‌های بهداشتی و ترغیب برای ماندن در خانه از طریق خودرو در سطح شهر بیرجند اطلاع‌رسانی می‌شود همچنین علاوه بر فضای مجازی در سطح استان برای رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه تبلیغات محیطی نیز انجام شده است.

موارد مثبت کرونا در استان خراسان جنوبی دیروز (جمعه) به ۱۶۳ نفر رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز