توزیع ۶۳۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان استان سمنان

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۳:۱۸
کد خبر: ۹۸۰۷۸۲
توزیع ۶۳۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان استان سمنان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان: بالغ‌بر ۶ هزار و ۳۰۰ بسته شامل اقلام ضدعفونی و بهداشتی به همت هیأت‌ امنای بقاع متبرکه این استان تهیه و بین اقشار نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس، لزوم رعایت بهداشت شخصی توسط افراد، پس از ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی برنامه آستان مهربانی، به همت هیأت‌ امنای بقاع متبرکه استان و با استفاده از ظرفیت موقوفات، بقاع متبرکه و ظرفیت‌های مردمی به خصوص هیأت امنا، خیران، متولیان و تشکل‌ها و مؤسسات نسبت به تهیه و آماده‌سازی پک‌های بهداشتی و توزیع بین اقشار نیازمند اقدام شد.
تدینی تصریح کرد: از ابتدای اعلام شیوع کرونا ویروس در کشور و استان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در هماهنگی کامل با ستاد مبارزه با کرونای استان بوده است و نسبت به لغو کلیه برنامه‌ها و تجمعات در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان اقدام شد.
وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه استان سمنان به‌صورت مستمر شست‌وشو و ضدعفونی می‌شود، گفت: در حال حاضر نیز بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان تعطیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز