نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

امنیت و آسایش در کشور مرهون نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۶:۱۷
کد خبر: ۹۸۶۳۴۸
امنیت و آسایش در کشور مرهون نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امنیت و آسایش عمومی در کشور مرهون نقش‌آفرینی و حضور متعهدانه سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

به گزارش برنا از اراک ،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: وزارت اطلاعات از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با فداکاری، پای نهادن در صحنه‌های خطیر پاسداری از آسایش و امنیت جامعه و نگاه تیزبین همواره توطئه‌های بدخواهان امنیت کشوررا ، نقش در بالاترین سطح در امنیت و افزایش همبستگی و سلامت جامعه کوشیده است.
وی ادامه داد: امنیت و ثبات  با ارزش‌ترین سرمایه مادی و معنوی ایران اسلامی است که از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به‌خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور تامین شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در عین حال که درکانون ناامنی ها و در مرکز شرارت‌های استکبار جهانی، صهیونیست ها و آل سعود قرار دارد ولی امنیت کامل در آن حکمفرما است که این مهم با رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است. 
آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌اندیشند و در این راه متعالی از تقدیم جان عزیز خویش دریغ ندارند. 
وی گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده‌اند. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امنیت و آرامش، زیر ساخت و مقدمه اعتلای کشور در تمام زمینه ها است و در جامعه ای بدون این زیر ساخت ها و چتر امنیتی، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی حاصل نمی شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز