مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با برنا ؛

سمن ها و هیئت های ورزشی نقش پر رنگی در مقابله با کرونا داشتند

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۸۶۷۰۴
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : تلاش ها و اقدامات سمن ها و هیئت های ورزشی استان در جلوگیری از شیوع کرونا ویروس قابل تقدیر است.

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی در گفتگو با برنا افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور همه بخش های کشور همانند دوران جنگ تحمیلی پایه کار آمدن تا مردم و کشور کمترین آسیب را از این بیماری ببینند، در میان سمنهای جوانان به همراه هیئت های ورزشی استان مرکزی نیز نقش پررنگی را ایفا نمودند.

حقدادی در ادامه گفت: تشکیل کمپین ورزش در خانه ، ضد عفونی معابر ، آموزش و اطلاع رسانی از جمله اقداماتی بود که توسط این مجموعه ها صورت پذیرفته است.

وی افزود: در میان شهرستان ها ، اداره ورزش و جوانان کمیجان واقعا عملکرد برجسته ای داشته و در این حوزه فعالانه عمل کرده اند.

حقدادی در ادامه به تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی استان اشاره کرد و گفت : جا دارد تشکری هم داشته باشم از اهالی ورزش به ویژه باشگاه داران که در طول این مدت همکاری خوبی با مجموعه اداره کل داشته اند .

وی افزود : استراتژی اداره کل ورزش و جوانان در دوره شیوع کرونا، حفظ سلامت و جان شهروندان و همراه با آن رفع مشکلات باشگاه داران با اجرای طرح های حمایتی برای این عزیزان است.

 حقدادی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با همدلی و رعایت دستورات بهداشتی هر چه سریعتر این ویروس را شکست دهیم تا کشور به حالت عادی بازگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز