مدیر کل ورزش و جوانان استان خبرداد:

۲۲ راهبرد ورزش و جوانان در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۷:۲۶
کد خبر: ۹۸۶۷۹۳
۲۲ راهبرد ورزش و جوانان در سال ۹۹
حسن عزیزی بیان کرد: با شعار محوری، « برنامه محوری مبتنی بر شکوفایی ظرفیت ها در پرتو کاربست مدیریت و ترویج روحیه و فرهنگ کار جهادی» مهم ترین راهبردهای کاری سال 99 خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،از سوی حسن عزیزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مهم ترین راهبردهای کاری سال 99 اعلام شد.

این راهبردها با شعار محوری، « برنامه محوری مبتنی بر شکوفایی ظرفیت ها در پرتو کاربست مدیریت و ترویج روحیه و فرهنگ کار جهادی» به شرح ذیل عنوان شد:

1- بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها و ساختارهای قانونی ( ماده 53 قانون الحاق (2) تنظیم بخشی از مواد، برگزاری شورای عالی ورزش، شورای ورزش همگانی، ستاد ساماندهی امور جوانان،گروه کاری ورزش، اوقات فراغت و جوانان) .

2- توسعه دیپلماسی عمومی بین بخشی و فرابخشی ( در چارچوب عقد تفاهم نامه های همکاری با دستگاه های اجرایی، فدراسیون ها، تعامل با نمایندگان مجلس، فرمانداران و جذب حداکثری اعتبارات ملی، استانی و سایر نهادهای حمایتی) .

3- برنامه محوری مبتنی بر شکوفایی ظرفیت ها در چارچوب مدیریت و ترویج روحیه و فرهنگ کار جهادی(ترسیم اهداف کمی و کیفی و تدوین تقویم عملیاتی و پایش و رصد عملکردهای کاری )

4- جریان سازی عمیق رسانه ای ( حرکتی پویا، فعال و نشاط آفرین در تبیین دستاوردها، اقدامات و فعالیت ها و مدیریت هدفمند افکار عمومی).

5- جلب مشارکت های نهادمند اجتماعی مردم و واگذاری امور به آنان (هیات ها و سمن های جوانان در چارچوب عقد تفاهم نامه های تعهدی و پایش و نظارت بر عملکرد آنان ).

6- توسعه ورزش بانوان (همه جانبه، متوازن و پایدار) .

7- اجرای طرح master plan ورزش قهرمانی استان (چشم انداز 2026) .

8- تعمیق بخشی به هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب.

9- تحقق حداکثری دولت الکترونیک و جلب رضایت مندی حداکثری مردم.

10- ارتقای سرمایه های اجتماعی تشکیلات ورزش و جوانان ( 4 مولفه: فرهنگ سازمانی، جلب رضایت مندی کارکنان،شایسته گزینی و نخبه پروری) .

11-بهره گیری از ظرفیت های فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین در ورزش( توسعه باشگاه های ورزشی و ارتقای زیرساخت ها) .

12- افتتاح و بهره برداری از پروژه های ناتمام ورزش و جوانان و پیگیری و اجرای مصوبات سفر استاندار محترم و برنامه ریزی به منظور اجرای اسناد محرومیت زدایی از شهرستان های مرزی با توسعه زیرساخت ها.

13- اهتمام به شفافیت عملکرد، انضباط مالی، پاسخ گویی و نقد پذیری ( برنامه اصلاح از درون ) .

14- اعمال سیاست عدالت ترجیحی( در اولویت دهی برنامه ها در توجه به مناطق مرزی، کمتر برخوردار، آسیب زا، روستایی و ... ) .

مدیر کل ورزش و جوانان استان، منطقی ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی است که مورد توجه و تاکید قرار می گیرد را نیز اینگونه عنوان کرد:

شاخص ها و مولفه های مدیریت جهادی:

1- پرهیز از تنبلی و روزمره گی.

2- برنامه محوری در چارچوب انجام کار مفید، سازنده، عالمانه و آگاهانه.

3- بهره گیری از همه ظرفیت ها و پرهیز از تک محوری و ترویج کار تیمی.

4- ترجیح منافع سازمانی بر منافع فردی و گروهی.

5- کاربست خلاقیت و ابتکار در برنامه ها و رویکردها.

6- مدیریت داوطلبانه و بی منت.

7- مدیریت تحول آفرین، پویا و انعطاف پذیر.

8- شایسته سالاری و نخبه گزینی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز