رییس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

ورزش قهرمانی بانوان وارد خانه ها شده است / مردم در خانه بمانند و به ورزش بیش از پیش توجه کنند

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۸:۴۸
کد خبر: ۹۸۹۸۰۴
ورزش قهرمانی بانوان وارد خانه ها شده است / مردم در خانه بمانند و به ورزش بیش از پیش توجه کنند
رییس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: کرونا تمرینات بانوان ورزشکار قهرمان این استان را تعطیل نکرده و این قشر با دریافت آموزش‌های مربیان از طریق فضای مجازی، در منزل به تمرین پرداخته و مانع افت وضعیت بدنی خود شده‌اند.

به گزارش برنا از اراک ، مهین علی‌بخشی افزود: ۲ ماه است که ورزش قهرمانی به طور کامل وارد خانه بانوان ورزشکار این استان شده و نشاط و پویایی با انجام تمرینات مختلف از این قشر دور نشده است.

وی بیان کرد: تمرینات ورزشی توسط هیات‌ها و مربیان در رشته‌های مختلف ورزشی در فضای مجازی ارایه می‌شود و این مهم بستری سهل برای ورزش همه اقشار در جامعه نیز فراهم شده است.

رییس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد:  ورزش عاملی مهم برای ارتقای روحیه و افزایش توان سیستم ایمنی بدن است و انتظار است در این روزها که همه باید در خانه بمانند به ورزش بیش از پیش توجه شود.

علی بخشی اظهار داشت: سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی از جمله مکان‌هایی بودند که با شیوع ویروس کرونا در این استان تعطیل شدند و اقدامات لازم برای گندزدایی و ضدعفونی این مراکز صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در این مدت بازرسی از اماکن ورزشی خصوصی و دولتی به صورت مستمر در استان انجام شده و تاکنون در بخش بانوان هیچ تخلفی به لحاظ رعایت نکردن مصوبات قرارگاه پدافند زیستی در استان مرکزی مشاهده نشده است.

رییس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: براساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد برای قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گرفته و خوشبختانه در حال حاضر هیچ فردی در این مکان قرنطینه نیست.

علی بخشی بیان کرد: در این مدت بحث برنامه مدیریت استرس و آموزش‌های مقابله با ویروس کرونا در هیات‌های ورزشی و کارکنان این اداره با جدیت دنبال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز