مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد:

شروع رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۱:۳۸
کد خبر: ۹۹۱۲۲۱
شروع رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه در استان سمنان
مدیرکل ورزش و جوانان از شروع رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه و مشارکت فعال جامعه ورزش و جوانان استان سمنان در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از شروع رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه و مشارکت فعال جامعه ورزش و جوانان استان سمنان در این رویداد عظیم خبر داد.

مجتبی جانعلی در این خصوص بیان داشت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری پیرامون رسیدگی عاجل به نیازمندان و محرومان در ماه مبارک رمضان و دستور وزیر محترم ورزش و جوانان در بیانیه مورخ 24/01/1399 مبنی بر استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها در راستای بیانات ایشان، ستاد رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه در استان سمنان با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و مشارکت سازمان های مردم نهاد، هیات های ورزشی، بسیج ورزشکاران و خیرین در استان و شهرستان های تابعه تشکیل شد.

وی ادامه داد پس از برگزاری اولین جلسه ستاد رزمایش در قالب شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان، دومین جلسه این ستاد با حضور اینجانب، معاونین، مسئولین واحدهای اداره کل، رئیس بسیج ورزشکاران و رئیس مجمع سمن های جوانان برگزار شد. همچنین سه جلسه دیگر با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان،  روسای هیئت های ورزشی استان و دبیران سمن های جوانان نیز برگزار خواهد شد.

مجتبی جانعلی افزود: به منظور هماهنگی فعالیت ها، دستورالعملی توسط دبیرخانه ستاد رزمایش تنظیم شده و در آن ساختار اجرایی این رزمایش و شرح وظایف مربوطه در سطوح استانی و شهرستانی مشخص شده است. همچنین بر اساس سهمیه ای که وزارت ورزش و جوانان برای استان سمنان مشخص کرده، 2100 خانوار در سطح استان مشمول این طرح شده و باید با توزیع بسته های معیشتی توسط جامعه ورزش و جوانان استان مورد حمایت قرار گیرند. لذا بر این اساس سهم هر شهرستان مشخص شده و کلیه هماهنگی ها تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان صورت می پذیرد تا به لطف پروردگار بسته های معیشتی همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه رمضان و با مدیریت هیات ها و سمن ها و با هماهنگی کمیته امداد در سراسر استان توزیع شود.

جانعلی در انتهاد خاطر نشان کرد  کلیه بسته های تهیه شده پیش از توزیع، ضد عفونی شده و حتی الامکان به سبدهای حمایتی مواد ضد عفونی نیز اضافه شود. همچنین اولویت در تهیه سبد های حمایتی،  مواد خوراکی و مایحتاج روزانه است.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز