طی ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می شود؛

باران و وزش باد در راه استان بوشهر

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۴:۳۲
کد خبر: ۹۹۱۴۰۶
باران و وزش باد در راه استان بوشهر
کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان ابری و در برخی نقاط گاهی همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهشید شهنه مطلق: کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان ابری و در برخی نقاط گاهی همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

 پیام مساعدی اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده ادامه ناپایداری های جوی طی امروز تا اوایل وقت فردا (چهارشنبه) است.

مساعدی بیان کرد: طی این مدت آسمان استان ابری و در برخی نقاط گاهی همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: به تدریج از ظهر فردا و طی روزهای پنج شنبه و جمعه، جوی نسبتاً آرام و پایدار و آسمانی غالباً صاف و آفتابی همراه با افزایش دما مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه (آینده) وزش باد شدید جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی استان، باعث تلاطم دریا در این نواحی خواهد شد.

مساعدی تصریح کرد: ضمن اینکه وزش جریانات گرم جنوبی سبب خیزش گرد و خاک و افزایش محسوس دما در سطح استان می شود. وقوع بارشهای پراکنده باران و رعد و برق نیز طی این مدت دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری و در برخی نقاط استان (عمدتاً بر روی دریا و مناطق جنوبی) گاهی همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و امروز بر روی دریا و سواحل استان گاهی تا 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا نیز طی این مدت بین 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی تا 120 سانتیمتر، در هنگام وزش باد گاهی تا 150 سانتیمتر پیش بینی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز