کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی هر کشورند / توسعه فرهنگ کار یکی از اولویت های جامعه

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶:۳۰
کد خبر: ۹۹۳۰۱۵
کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی هر کشورند / توسعه فرهنگ کار یکی از اولویت های جامعه
اشرفی گفت: بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی کوشا و کارآمد، جسم سالم، امید، نشاط روحی، تدبیر و اندیشه خلاق است

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر؛ ضمن تبریک این مناسبت به همه فعالان این عرصه، آمادگی جامعه کار و تلاش استان را در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به عیاله اعظم اجرا من المجاهد فی سبیل الله عزوجل

پاداش کسی که با استعانت از فضل خدای عزوجل، روزی خانواده اش را می جوید از پاداش مجاهد در راه خدا بیشتر است.

امام رضا (ع)

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی کوشا و کارآمد، جسم سالم، امید، نشاط روحی، تدبیر و اندیشه خلاق است و یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید در راستای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی به آن پرداخت، فرهنگ کار است که فرصتی را فراهم می‌سازد تا اقتصاد به صورت درون‌زا شکوفا شده و بتوانیم شاهد آبادانی و توسعه بیش از پیش ایران عزیزمان باشیم. نهادینه شدن فرهنگ کاربه عنوان وظیفه ارزشمند ملی؛ توسعه‌ی متوازن اجتماعی و اقتصادی را در پی خواهد داشت.

   کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست  .بر این باوریم که با صیانت از حقوق کارگران ، حمایت از کارفرمایان، توجه به توان داخلی و بسترسازی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار است که امکان رفع معضلات و تنگناهای اقتصادی کشور فراهم میگردد.  

    اکنون که با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال به نام"جهش تولید" نام گذاری شده نقش کارگران به عنوان نیروی محرکه اقتصادی بیش از پیش برجسته شده است. بنابراین ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و تبریک به همه تلاشگران این عرصه ی ارزشمند؛ خانواده بزرگ کار و تلاش استان در کنار سایر بخش های نظام، آمادگی خود را برای اقدامی جهادی اعلام داشته و با اتکال به پروردگار متعال برای حرکت به سوی رونق اقتصادی و جهش تولید مصمم تر از قبل گام برمیداریم.

غلامرضا اشرفی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی

اردیبهشت 99

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز