شهردار سروآباد:

باید به کارگران توجه ویژه‌ای داشت/ امنیت شغلی کارگران در دستور کار شهرداری سروآباد قرار دارد

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۷:۳۲
کد خبر: ۹۹۳۱۱۸
باید به کارگران توجه ویژه‌ای داشت/ امنیت شغلی کارگران در دستور کار شهرداری سروآباد قرار دارد
شهردار سروآباد گفت: باید توجه داشت که جامعه کارگران ایران، یکی از بزرگترین طیف‌های این جامعه را تشکیل می‌دهد. قشری که در طول این سال‌ها تاثیرات مستقیم سیاستگذاری‌ها و مدیریت‌های دولتی را با تمام وجود لمس کرده و تنگناها و فشارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را متحمل شده است. از این‌رو شایسته است در سالی که به فرموده رهبر انقلاب به نام " جهش تولید" نام گذاری شده است، به این امر توجه داشت

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سالار محمدی، شهردار شهر سروآباد با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان وآغاز هفته کارگر گفت: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر وبرکت بهترین بهره‌هارا بگیریم.

محمدی در ادامه نیز با اشاره به تقارن حلول ماه مبارک رمضان و هفته کارگر گفت: باید توجه داشت که جامعه کارگران ایران، یکی از بزرگترین طیف‌های این جامعه را تشکیل می‌دهد. قشری که در طول این سال‌ها تاثیرات مستقیم سیاستگذاری‌ها و مدیریت‌های دولتی را با تمام وجود لمس کرده و تنگناها و فشارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را متحمل شده است. از این‌رو شایسته است در سالی که به فرموده رهبر انقلاب  به نام " جهش تولید" نام گذاری شده است، به این امر توجه داشت.

محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: عرصه  کار با عرصه اقتصادی و کارآفرینی، رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی ارتباطی تنگاتنگ و بسیار اثربخشی خواهد داشت و هر برنامه ریزی اشتباه در هر یک از این حوزه ها می‌تواند تأثیرات منفی در سایر بخش ها و مولفه ها داشته باشد.

شهردار سروآباد خاطرنشان کرد: اگر چیزی به نام حقوق و منزلت کارگر تعریف می کنیم باید بر اساس تکریم و احترام به کارگر باشد که با عزم ملی و مدیریت جهادی قابل عینیت بخشیدن است. تمام تلاش ما این است که نه تنها بخشنامه ها و مصوبات شورای عالی کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادهای قانون گذار در حوزه کار و کارگران را رعایت کنیم، بلکه جلوتر از این مصوبات اقدامات لازم را انجام دهیم، مصداق بارز این موضوع نیز مبحث پرداخت حقوق چندین ماه از معوقات گذشته کارگران شهرداری سروآباد و برنامه ریزی جهت تسویه معوقات چندین ساله اضافه کاری آنان است. البته همانطور که همه می‌دانیم هر چقدر در این زمینه کار و فعالیت داشته باشیم همچنان جای کار باقی است و نمی‌توان زحمات این قشر عزیز را جبران کرد.

محمدی در پایان نیز با اشاره به مبحث امنیت شغلی کارگران شهرداری، بیان کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه‌های کارگران شهرداری، مبحث امنیت شغلی است، ان‌شاالله با ارائه برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در این زمینه اجازه نخواهیم داد امنیت شغلی کارگران خدشه دار شود و تا حدی که نسبت به تبدیل وضعیت جمع کثیری از ایشان اقداماتی صورت گرفته و این موضوع را در دستور کار مجموعه مدیریتی شهرداری سروآباد قرار داده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز