معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان:

پیش بینی بارش‌های پراکنده و باد شدید در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۹:۵۲
کد خبر: ۹۹۳۵۸۳
پیش بینی بارش‌های پراکنده و باد شدید در چهارمحال و بختیاری
قطره سامانی از پیش بینی بارش های پراکنده باران همراه با وزش باد شدید طی امروز خبر داد و گفت: ادامه بارش ها همراه با سیلابی شدن مسیل ها در برخی از مناطق استان است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهرداد قطره‌ سامانی، با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز گذشته به آسمان چهارمحال و بختیاری، گفت: این سامانه بارشی اکثر مناطق استان را در بر می گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از پیش بینی بارش های پراکنده باران همراه با وزش باد شدید طی امروز خبر داد و افزود: ادامه بارش ها همراه با سیلابی شدن مسیل ها در برخی از مناطق استان است.

وی با بیان اینکه بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در مناطق  کوهرنگ، بازفت، اردل، میانکوه و لردگان خواهد بود، اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ با پیش بینی بارشی معادل 20 میلیمتر بیشترین حجم بارش ها را دارد.

قطره سامانی با اشاره به اینکه پس از عبور این سامانه بارشی کاهش محسوس دمای هوا برای فردا پیش بینی می شود، تصریح کرد: در سردترین نقطه استان طی روز دوشنبه دمای هوا به 2 درجه سانتی گراد بالای صفر کاهش می یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش 40 درصدی بارش های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این میزان بارش ها، چهارمحال و بختیاری را در فهرست استان های خشک کشور قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز