جمع آوری کمک‌های مؤمنانه برای عشایر آسیب دیده از کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۱:۴۷
کد خبر: ۹۹۴۶۹۰
جمع آوری کمک‌های مؤمنانه برای عشایر آسیب دیده از کرونا
پنج میلیارد و 200 میلیون ریال کمک مؤمنانه برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش مؤمنانه در مناطق عشایری استان هم با همت جهادگران ناحیه مقاومت بسیج عشایری در حال اجرا است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل دو هزار و 70 بسته معیشتی به ارزش ریالی پنج میلیارد و 200 میلیون ریال در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج عشایری استان جمع آوری شده است که در سه مرحله تقدیم خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

وی گفت: یک مرحله از کمک‌های معیشتی قبل از ماه مبارک رمضان توزیع شده و دو مرحله دیگر نیز بر اساس بانک اطلاعاتی نیازمندان که در ناحیه مقاومت بسیج عشایری تکمیل شده است که همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر تقدیم خواهد شد.

سرهنگ ایزدی با اشاره به ایجاد حساب قرارگاه مؤمنانه ناحیه عشایری استان، گفت: عموم مردم و خیران می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۷۷۲۷۳۵ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام قرارگاه کمک مؤمنانه ناحیه عشایری استان واریز کنند تا این کمک‌ها به دست مردم محروم مناطق عشایری برسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلای عشایر استان به ویروس کرونا گزارش نشده است، افزود: به خاطر محدودیت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی و تأخیر کوچ عشایر شیوع این ویروس تبعاتی برای این قشر به همراه داشته است.

چهارمحال و بختیاری با بیش از 126 هزار نفر جمعیت عشایری و دارا بودن یک میلیون و 500 هزار رأس دام، پس از استان فارس دومین استان عشایرنشین کشور محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز