هیچکدام از شهرستان‌های استان در وضعیت سفید نیستند

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۰:۱۷
کد خبر: ۹۹۷۳۸۸
هیچکدام از شهرستان‌های استان در وضعیت سفید نیستند
دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: هیچکدام از دو شهرستان تحت‌پوشش علوم پزشکی شاهرود در شرایط کم‌خطر نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: هیچکدام از دو شهرستان تحت‌پوشش علوم پزشکی شاهرود در شرایط کم‌خطر نیستند.
وی در پاسخ به پرسش در خصوص نام میامی در لیست شهرستان‌های سفید وزارت بهداشت گفت: شهرستان میامی متاسفانه در وضعیت قرمز قرار دارد و به اشتباه در لیست شهرستان‌های سفید درج شده بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: لیست وزارتخانه اصلاح شده و نام شهرستان میامی نیز هم اکنون در بین شهرستان‌های قرمز قرار دارد.

وی با اشاره به شرایط شهرستان شاهرود نیز خاطرنشان کرد: شهرستان شاهرود دیگر شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

دکتر چمن بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اجتماعات و مناطق شلوغ تاکید و تصریح کرد: همچنان از مردم انتظار می‌رود با رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی را در مهار این بیماری نوپدید کمک کنند.

همچنین مهدیان مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص وضعیت ۶ شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه اظهار کرد: هیچکدام از ۶ شهرستان تحت‌پوشش علوم پزشکی سمنان در وضعیت سفید و یا کم‌خطر قرار ندارند.

وی بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تاکید و در پاسخ به پرسشی در ارتباط با وضعیت زرد و یا قرمز بودن شهرستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه، پاسخ به آن را مستلزم ارزیابی شهرستان‌های تحت‌پوشش و بررسی بیشتر دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز