مدیرعامل ستاددیه گیلان‌خبر داد؛

آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان امسال

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۴۸۳۹
آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان امسال
مدیرعامل ستاد دیه گیلان از آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر ۷ میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علیرضا یزدانی با قدردانی از مشارکت خیران گیلانی در همه عرصه‌ها اظهار داشت: خیران در عرصه آزادی زندانیان تاکنون نقش مهمی ایفا کرده‌اند که این مهم در ماه مبارک رمضان مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خیران همیشه بازوی اصلی ستاد دیه در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بودند تاکید کرد: امیدواریم این همکاری‌ها با قوت بیشتر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و بقیه ماه‌ها نیز ادامه یابد.

یزدانی محکومان مالی را بیشترین طیف زندانیان غیرعمد مطرح کرد و افزود:بیشترین نوع جرائم مربوط به محکومیت های مالی ناشی از صدور چک و اوراق بهادار بوده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان گیلان میزان کمک های جمع آوری شده را تاکنون ۳۶۳ میلیون تومان بیان کرد و گفت:با همت والای نیکوکاران استان گیلان، همکاری رؤسای دادگستری‌های تابعه در خصوص قبولی اعسار زندانیان نیازمند، گذشت سخاوتمندانه بسیاری از شکات و تلاش کارکنان ستاددیه استان گیلان‌و همچنین مددکاران زندان‌ها، طی ماه مبارک رمضان، تعداد ۳۲ نفر با مجموع بدهی بالغ بر ۷ میلیارد تومان ، از طریق قبولی اعسار توسط مراجع قضائی با مبلغ ۳ میلیارد تومان ، گذشت بخشی از طلب توسط شکات در حدود ۳ میلیارد تومان و کمک‌های نیکوکاران و ستاد دیه( وام بلاعوض) در حدود ۱ میلیارد تومان توسط این نمایندگی آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

یزدانی گفت:در سال جاری ستاد دیه با کسب اجازه از مراجع تقلید اقدام به جمع آوری زکات فطره بصورت غیر حضوری نموده است که از هم استانی های گرامی درخواست داریم وجوهات شرعی خود را به شماره کارت این ستاد نزد بانک تجارت به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ واریز نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز